A T-Online Magyarország DSL előfizetőinek száma elérte a kétszázezret.
Az internet egyre növekvő hazai népszerűségét mutatja, hogy a
vállalatnál kevesebb, mint másfél év alatt duplázódott meg a lakossági
és üzleti szélessávú hozzáférésre előfizetők száma.
A vállalat 2004. év végén érte el a százezres előfizetői számot, amit - elsősorban a 2005-ös év sikerességének köszönhetően – ez év elejére megduplázott. Az internet népszerűségét, terjedésének gyors ütemét jelzi, hogy míg a százezer előfizetői számot több mint 3 év alatt érte el a cég, a második százezer DSL megrendelésre mindössze 16 hónapot kellett várni.
A sikerek egyik összetevője az új lakossági termékportfólió, amelynek köszönhetően tavasszal – elsőként a hazai piacon – a T-Online különböző szegmens-megoldásokat vezetett be. Az új szélessávú termékportfólió 99 százalékot képvisel a megrendelésekből, és az értékesítés a márkaváltás előtti szinthez képest hetven százalékkal nőtt meg.
Szintén a sikerhez járult az ADSL csomagok gyors telepítése és az árcsökkenés. A vállalat augusztus végén a piacon elsőként a teljes ADSL lakossági portfólióra vonatkozóan a Szereld magad konstrukciót vezette be, amelynek segítségével új internet-előfizetését bárki saját maga telepítheti otthonában. Ennek köszönhetően a lakossági ADSL-szolgáltatások árai átlagosan 5-8 százalékkal csökkentek.
Ugyancsak augusztus végén bővült a vállalati termékportfólió: a mikro- és kisvállalkozások számára kiegészült egy belépő szintű termékkel. Az új célcsoportot megszólító termék az új értékesítés 62 százalékát biztosítja.
Az internet dinamikus fejlődésével a felhasználók is változnak. A községben lakók megoszlása 3 százalékkal emelkedett 2004-hez viszonyítva; arányuk meghaladja a 10 százalékot. A nyugdíjasok aránya 5 százalékról 8 százalékra nőtt tavaly, amely jól bizonyítja azt, hogy az internet ma már nem a fiatalok kiváltsága.