A Kieselbach Galéria a hazai árverezőházak közül elsőként vállalkozik arra, hogy összekösse a művészet klasszikus, emberközeli piacát a távközlés technikai világával. Stílusgyakorlatként fogja fel a galéria ezt az értékesítési csatornát.
Az újdonsághoz éppen ezért friss anyagot állított össze. Eddig aukción még soha nem szerepelt művekre lehet licitálni. A Kieselbach Galéria a komputerek bevonásával is a minőséget kívánja "elmenteni". A tőlük már megszokott, gondos háttérkutatás kezeskedik a képek eredetiségéért.
Ráadásul - a játék kedvéért - vonzó kikiáltási árat határoztak meg mind a tíz képre, így még többen "kattinthatnak" a különlegességekre. Igaz, eltérően a www.arveres.com oldal eddigi gyakorlatától, ezúttal előre be kell jelentkezni a licitálóknak, s a licitre végül is azok kapnak majd meghívót, akik ajánlatukat kellő felelősséggel teszik meg, s ha végül náluk csap le a kalapács, adott szavukat állják is, a tétet kifizetik.
A www.arveres.com oldalon létrehozott Kieselbach kategória ugyanakkor nem tartozik egy súlycsoportba az árverésoldal hardver-, szoftver- vagy egyéb termékeivel, az itt megszokott kategóriákkal, ezért, s egy kicsit a később feltehetően megjelenő külföldi érdeklődők kedvéért is, a Prím létrehozta a www.primEcollections.com oldalt, egyelőre egy - Kieselbach - teremmel. A november 25-étől 28-áig tartó aukcióra tehát a www.primEcolletions.com/Kieselbach oldalon kell jelentkezni, de természetesen elvezet ide a www.kieselbach.hu, a www.origo.hu és a www.prim.hu oldal is.
A világhálóhoz való csatlakozás ugrásszerűen megnöveli a műtárgypiac iránt érdeklődők számát, hiszen olyan emberek tudnak bekapcsolódni a kereskedelembe, akiket eddig a földrajzi távolság vagy az idő megakadályozott az aktív részvételben.
Az interneten keresztül a "hagyományos" nagy külföldi aukciós házak (így a Sothebys vagy a Christies is) hihetetlen statisztikákat érnek el: világszerte 2,4 millió tételt láthat 13 millió potenciális vásárló 1500 kategóriában (Handelsblatt, 1999/170. sz.). A globalizáció eddig soha nem látott perspektívákat nyit a gyűjtők előtt. A műtárgy-kereskedelem személyességét azonban természetesen nem veszélyezteti a gombnyomásra működő online adásvétel. A vevők továbbra is személyesen szeretnének találkozni a nagy értékű alkotásokkal, a "termékekkel". A Kieselbach Galéria mint klasszikus, nagy árverezőház egyszerűen csak jelezni kíván a jövőnek. Játékra hív minden újdonság iránt érdeklődőt, s ez ma még annál is inkább játék és nem üzlet, mivel a három együttműködő partner a Gyermekélelmezési Alapítványnak ajánlja föl az árverésből befolyó esetleges jövedelmét.
Az árverésre kerülő képek tehát megtekinthetők a Prím által üzemeltetett www. primEcollections.com/Kieselbach oldalon, s mától jelentkezni is lehet a jövő csütörtökön kezdődő, három napig tartó aukcióra.