Hírmondó

, 1999. november 18. 13:35
A Lucent Technologies és a PSINet cég (az Elender új tulajdonosa) közös bejelentése szerint utóbbi a Lucent legújabb generációs kapcsolóit/routereit választotta saját, egész világot átfogó, internetprotokoll (IP) alapú hálózatához, a korábbinál jóval nagyobb sebességű és zökkenőmentesebb adat-, hang- és videoforgalmat ígérve felhasználóinak.
A gyökeresen új Lucent NX64000 router alkalmazásával a PSINet lesz az első olyan hálózatüzemeltető, amely OC-192, vagyis másodpercenként 10 gigabit (Gbps) sebességgel bonyolít le Frame Relay-forgalmat optikai hálózaton - ez a ma elterjedt 2,5 Gbps-os átviteli sebességhez viszonyítva 400 százalékos növekedést jelent.

A PSINet egyben bejelentette, hogy a Lucent legújabb WaveStarOLS-400G DWDM (Dense Wave Division Multiplexing - sűrű hullámosztásos multiplex) optikai hálózati rendszerét is kipróbálja, amely az első olyan DWDM-rendszer, amellyel egyetlen optikai szálon akár 80 különböző hullámhosszú (színű) fény segítségével továbbíthatók információk. A Lucent WaveStar rendszerével szálanként és színenként 10 Gbps-os sebesség érhető el.

A Lucent WaveStar OLS 400G már 1998 óta kapható, az NX64000 kapcsoló decembertől kerül forgalomba. A PSINet a 2000. év első negyedében fogja telepíteni a Lucent hálózati berendezéseit.

Az Ericsson a "Hallasd a hangodat" márkakampányát összekapcsolta az MTV Európa Zenei Díj szponzorálásával, a fiatalabb fogyasztók meghódítására irányuló vállalati stratégia első lépéseként. A párhuzam az MTV Európa Zenei Díjával nyilvánvaló, hiszen a zene az ember egyik legfontosabb eszköze az önkifejezésre, a "Hallasd a hangodat" márkakampány pedig azon alapul, hogy gondolataik kifejezésére biztassa az embereket.

Az Ericsson MTV webhelye (www.ericsson.com/mtv) a nap 24 órájában figyeli, hogy mi az ábra, ahogy "Dig or Dis" közönsége mondaná. Szintén ezen a webhelyen található a "Rock-o-phone", amelylyel a felhasználók megalkothatják saját tánczenei, hip-hop vagy rockszámaikat az előre beállított dobszólók, basszusszólamok, gitáraláfestés, lemezszkreccselés és egyéb hangeffektusok segítségével. A webhely kreatív grafikus üzenet küldését is lehetővé teszi egyedi tervezésű reklámcédulák segítségével. Az Ericsson vicces reklámcédulákkal népszerűsíti a webhelyet a fiatalok kedvelt helyein, például lemez- és ruhaboltokban.