A PSINet egyben bejelentette, hogy a Lucent legújabb WaveStarOLS-400G DWDM (Dense Wave Division Multiplexing - sűrű hullámosztásos multiplex) optikai hálózati rendszerét is kipróbálja, amely az első olyan DWDM-rendszer, amellyel egyetlen optikai szálon akár 80 különböző hullámhosszú (színű) fény segítségével továbbíthatók információk. A Lucent WaveStar rendszerével szálanként és színenként 10 Gbps-os sebesség érhető el.
A Lucent WaveStar OLS 400G már 1998 óta kapható, az NX64000 kapcsoló decembertől kerül forgalomba. A PSINet a 2000. év első negyedében fogja telepíteni a Lucent hálózati berendezéseit.
Az Ericsson a "Hallasd a hangodat" márkakampányát összekapcsolta az MTV Európa Zenei Díj szponzorálásával, a fiatalabb fogyasztók meghódítására irányuló vállalati stratégia első lépéseként. A párhuzam az MTV Európa Zenei Díjával nyilvánvaló, hiszen a zene az ember egyik legfontosabb eszköze az önkifejezésre, a "Hallasd a hangodat" márkakampány pedig azon alapul, hogy gondolataik kifejezésére biztassa az embereket.
Az Ericsson MTV webhelye (www.ericsson.com/mtv) a nap 24 órájában figyeli, hogy mi az ábra, ahogy "Dig or Dis" közönsége mondaná. Szintén ezen a webhelyen található a "Rock-o-phone", amelylyel a felhasználók megalkothatják saját tánczenei, hip-hop vagy rockszámaikat az előre beállított dobszólók, basszusszólamok, gitáraláfestés, lemezszkreccselés és egyéb hangeffektusok segítségével. A webhely kreatív grafikus üzenet küldését is lehetővé teszi egyedi tervezésű reklámcédulák segítségével. Az Ericsson vicces reklámcédulákkal népszerűsíti a webhelyet a fiatalok kedvelt helyein, például lemez- és ruhaboltokban.