CA: gyors növekedést ígér a magyarországi kereskedelmi vezető
Kovács Attila, 2006. március 7. 13:35
2006. márciusától Meleghegyi Tamás József a CA magyarországi
kereskedelmi vezetője. Az új country sales manager azon, a mai napon,
Budapesten tartott CA-sajtótájékoztatón mutatkozott be, amelyen John
Kampman, a cég megoldásokért felelős menedzsere ismertette az amerikai
vállalat új, a nagyvállalatok számára kínált, az üzleti folyamatokat az
alkalmazási környezetekkel összekötő Enterprise IT Management (EITM)
átfogó módszerét, illetve nyílt szoftver megoldáscsomagját. Meleghegyi
többek között utalt rá, hogy a magyarországi CA képviselet létszáma és
működése is a tervek szerint idén több mint a duplájára nő (jelenleg 23
fő felvétele van folyamatban). Mostantól a CA alkalmazási rendszereket
nem szállít, csakis minden részletre kiterjedő egységes megoldásokat,
azokat is indirekt értékesítési formában. A kereskedelmi vezető szerint
Magyarországon 3-4 értékesítési partnerre számítanak.
Az EITM módszer, megoldás lényege a vállalati IT rendszerek egységes felületen való kezelése. Arra az alapvető elvre épül, hogy minden IT menedzsment funkciónak (ezeka CA szerint: üzleti szolgáltatások optimalizálása; vállalati rendszer-menedzsment; biztonságkezelés; tároló kezelés) együtt kell működnie az IT és a tevékenység összes követelményének kielégítésére. A hátteret biztosító integrációs platform egy sor megosztott szolgáltatásra épül és szolgáltatás-orientált architektúrát (SOA) alkalmaz. Az EITM a CA jövőképe arról, hogyan is lehet az informatikai menedzselést az egész (akár földrajzilag kiterjedt) vállalkozásban egyesíteni és egyszerűsíteni. Az EITM szolgáltatás által mozgatott, integrált, moduláris, heterogén és ugyanakkor nyitott.
Meleghegyi Tamás József az utóbbi 15 évben több hazai és külföldi cégben dolgozott mint felsővezető (Malév, IT vezető, American Airlines, Price Watewrhouse, Citibank IT vezető) , illetve tanácsadó (Deloitte & Touche). A CA-hoz 2005 nyarán csatlakozott, mint kereskedő. Kiemelt feladata volt a CA hazai piaci helyzetének megfelelő pozícionálása, a megfelelő üzleti kapcsolatok megteremtése, újra alakítása.