Microsoft CRM 3.0: ügyfélkapcsolat-kezelés magyarul
forrás Prim Online, 2006. március 8. 14:24
Az elterjedőfélben lévő Microsoft Dynamics CRM 3.0 alkalmazást használó
ügyfelek közös ismérve, hogy üzleti sikerük zálogát az egyszeri
vásárlók visszatérésében látják. Hazánkban elsőként a személyzeti
tanácsadó, nagy értékű lakossági termékeket, mint például
konyhafelszereléseket forgalmazó cégek, oktató és oktatásszervező
cégek, hotelek és IT szolgáltatók kezdték el a megoldást használni. A
szoftvert alkalmazó cégek sokszínűsége is jelzi, mennyire széleskörűek
lehetnek a megoldás felhasználási lehetőségei.
A Microsoft CRM 3.0 a marketing, értékesítési és szolgáltatási lehetőségek teljes tárházát biztosítja, amelyhez a Microsoft Office és Microsoft Outlook programoknál már megszokott felhasználói élmény kapcsolódik. Segítségével a felhasználó világos képet alkothat ügyfeleiről a legelső kapcsolatfelvételtől egészen az értékesítést követő támogatásig. A kibővített beállítási, testre szabási és integrációs lehetőségek megkönnyítik az ügyfelek és partnerek számára az egyénre szabott megoldások bevezetését, amelyek könnyen mérhető üzleti eredményeket, és alacsony teljes bekerülési és üzemeltetési összköltséget (TCO) biztosítanak. A termék Professional Edition és Small Business Edition változatokban kapható.
A magyar nyelvű Microsoft CRM-et 2006. márciusi megjelenése óta is egyre több vállalat választja. A Microsoft Magyarország ügyfelei közé tartozik már többek között az Adverticum Rt. és a Miele Center Konyhastúdió is, a megoldást már régebb óta használó Buderus Hungária Fűtéstechnikai Kft-t, a Számalk Oktatási és Informatikai Rt-t, a Főnix Hotel Kft-t, Controll Training, Focus Consulting, IQSoft John Bryce, Monatan Rt. és System Builders Kft. mellett.