300 új munkahelyet létesít a Convergys vállalat Budapesten
forrás Prim Online, 2006. március 8. 18:45
Az amerikai Convergys Corporation vállalat – a kiszervezett
ügyfélgondozási-, a humánerőforrás- és a számlázási szolgáltatások
globális piacvezetője – 300 munkahelyet létesít Magyarországon –
jelentette be John Gibson, a Convergys Employee Care Divízió globális
operációját irányító alelnöke egy Budapesten, Kóka János gazdasági és
közlekedési miniszter jelenlétében rendezett fogadáson.
John Gibson elmondta, hogy a budapesti létesítmény a Convergys első közép-európai szolgáltatási központja, és egyben a vállalat nemzetközi expanziójának fontos állomása. „A Convergys ebben támaszkodik Magyarország fejlett telekommunikációs infrastruktúrájára, képzett, többnyelvű munkavállalóinak képességeire és a gazdasági környezet támogatására” – tette hozzá.
Kóka János gazdasági és közlekedési miniszter a fogadáson mondott beszédében hangsúlyozta: „A Convergys magyarországi jelenléte is azt bizonyítja, hogy már nem az olcsó, hanem a magasan képzett, nyelveket beszélő munkaerővel lehetünk versenyképesek a régióban.”
A budapesti szolgáltató központ munkatársainak toborzása már meg is kezdődött. A létesítmény az idén a Convergys tizenöt európai országban - például Németországban, Franciaországban, Olaszországban, Spanyolországban, Angliában - működő ügyfeleinek több mint 25 ezer munkavállalóját támogatja majd, tíz nyelven. A túlnyomórészt magyar alkalmazottak a legelterjedtebb európai nyelvek mellett például hollandul, héberül, lengyelül, románul, svédül vagy törökül is nyújtanak szolgáltatást.
A személyzeti tanácsadói szolgáltatások között szerepel egyebek között a bérezési és egyéb juttatások adminisztrációja, a képzési erőforrások és a munkaerő toborzás.
A központ által kiszolgált ügyfelek és országok száma a jövőben folyamatosan növekszik, és ezzel együtt egyre több nyelvben nyújtanak szolgáltatást a magyarországi alkalmazottak.
„A budapesti szolgáltatási központból a Convergys Corporation ugyanolyan magas szinten összpontosít kiszervezett személyzeti gondozási szolgáltatásainak folyamatos, technológia-vezérelt javítására, mint ahogyan azt globális ügyfelei a Convergys-zel meglévő hosszú távú kapcsolataik során megszokhatták” – hangsúlyozta John Gibson.