A bank esetében az Attachmate Extra! Personal Client 6.4-es verziójának köszönhetően vált lehetővé 6500 alkalmazott egyidejű összekapcsolása és ezzel párhuzamosan a hostgépen tárolt információk elérésének biztosítása, valamint a bank és az ügyfelek számára létfontosságú tranzakciók lebonyolítása. Emellett a tranzakciókat immár felhasználóbarát grafikus környezetben lehet lebonyolítani, felváltva ezzel a "zöldképernyős" IBM 3270 terminálokat. A Komereni Banka minden hétvégén egy-egy fiókot állított át az új technológiára. Tizennégy specializált csoportot alakítottak ki, hogy elvégezzék a munkát. Az átállás közben új adatátviteli szolgáltatásokat is megvalósítottak. A LAN-környezetben IPX/SPX-ről stack TCP/IP protokollra váltottak, a WAN-környezetben pedig X.25-ről stack TCP/IP-re, beleértve az SNA-t is.
De nézzük, hogy nyilatkozik a termékről Pavel Vesely, az információszolgálati osztály vezetője: "A banki felhasználók elégedettek az új termékkel, nincs panasz. Meg sem kellett tanítani őket, hogy hogyan használják. Csak bejöttek hétfőn, és elkezdtek dolgozni. A számunkra legérdekesebb tulajdonsága az együttműködés mind a régi, hagyományos rendszerekkel (versenyképes termékekkel is), mind a legújabb megoldásokkal, valamint a fájdalommentes implementáció és telepítés, a problémamentes használat, illetve a pozitív visszajelzés az alkalmazottaktól."