Mobiltelefonos banki szolgáltatásokra (SMS értesítésekre és aktív mobiltelefonos szolgáltatásokra) szóló szerződéssel 2005. szeptember 30-án 907 ezer lakossági és 85 ezer vállalati ügyfél rendelkezett. A megelőző három hónap során a lakossági ügyfelek száma 16%-kal, egy év alatt pedig 51%-kal növekedett. A mobilbanki szolgáltatást igénybe vevő vállalati ügyfelek száma egy negyedév alatt 11%-kal, 12 hónap alatt pedig 38%-kal nőtt.
A mobilbanki szolgáltatással rendelkező bankoknál az ilyen szerződéssel rendelkező lakossági ügyfelek aránya 16,9% volt a harmadik negyedév végén, míg a vállalati ügyfelek 12,5%-a használta a mobiltelefont banki szolgáltatások igénybevételére.
A GKI előrejelzése alapján a lakossági mobilbanking ügyfelek száma 2006 első félévének végére megközelítheti az 1,1 milliós darabszámot.
A mobiltelefon előfizetések száma (aktív SIM kártya) Magyarországon 2005. szeptember 30-án meghaladta a 9 milliót, ez több, mint 8%-kal több az egy évvel korábbi adatnál. A felmérési adatok alapján a mobiltelefon-előfizetések közel 10,9%-ához kapcsolódott mobilbanki szolgáltatásokra vonatkozó szerződés.
Webkártya
Az internetes kereskedelem fejlődését segíthetik azok a virtuális bankkártyák, amelyek kizárólag interneten keresztüli vásárlások lebonyolítására használhatók. Ezen úgynevezett webkártyák számának megadásával az online módon vásárló ügyfél kiküszöböli a saját bankkártya-számmal való visszaélés lehetőségét, hiszen elkülönült kártyaszámot használ az internetes vásárlásokra. A webkártyán elérhető pénzösszeget a tulajdonos tetszése szerint tudja változtatni, és általában csak a vásárlás lebonyolítását megelőzően helyez el pénzt a kártyán.
2005. szeptember 30-án kb. 60 ezer webkártya (kizárólag internetes fizetésre alkalmas kártya) volt használatban, ez 10%-kal több, mint egy negyedévvel korábban és 73%-kal több, mint egy évvel korábban. A webkártyák száma folyamatosan emelkedik, de számuk még így is alacsony akár a lakosság számához, akár a bankkártyákhoz viszonyítva.