IP alapú ügyfélszolgálat a BTI-nál
forrás Prim Online, 2006. április 6. 12:30
Nemrégiben kezdte meg működését a brit Hogg Robinson Group magyar
tagjának, az utazási tanácsadással foglalkozó BTI Magyarország Kft-nek
nemzetközi üzleti utazási call centere. Az üzleti utazással
kapcsolatban felmerülő céges igényeket (mint pl. repülőjegy
értékesítés, szobafoglalás, autóbérlés) a call center munkatársai
kezelik, így kulcsfontosságú a mögötte álló információtechnológia
színvonala is. A többnyelvű call center jelenleg 18 európai országban
jelen levő globális ügyfél munkatársainak hívásait fogadja.
A BTI hazánkban a Kapsch TeleCom Kft.-t, a Nortel aranyfokozatú partnerét választotta az infokommunikációs megoldás szállítójának. A megbízás kiterjedt az informatikai hálózat és a Nortel LAN eszközök kiépítésére, valamint a Nortel IP Contact Center bevezetésére.
Az IP kommunikáció alapját a Nortel Communication Server 1000S IP call szerver képezi. Az ügyfélszolgálat által használt contact center a Nortel Symposium Express Call Center alkalmazására épül, amit a DSR hangrögzítő rendszere és a Nortel CallPilot egységes üzenetkezelő megoldása tesz teljes körűvé.
A jelenleg 30 munkahelyes ügyfélszolgálat szerves részét képezi a cégcsoport –szintén Nortel-megoldásokat használó – nemzetközi call centerének.
Az egységes IP alapú kommunikációs rendszer kiépítése költséghatékony, üzemeltetése és karbantartása pedig jóval egyszerűbb és könnyebb a hagyományos rendszerekhez képest.