A Synergon Informatika Rt. nyerte el a Kereskedelmi és Hitelbank levelezési rendszerének kivitelezésére vonatkozó megbízást. A tender kiírása az országos fiókhálózat és a központi telephelyek közötti levelezési rendszer kialakítására szólt.
A Lotus Domino levelezési rendszer adott volt, mivel a bank anyacége, a belga KBC szintén a Lotus Notes Domino levelezési rendszert alkalmazza. A rendszer kialakításával növekszik a Kereskedelmi és Hitelbank fiókjai és központja közötti kommunikáció hatékonysága, bővülnek a fiókok külső kommunikációs lehetőségei, megteremtődnek az adattovábbítás alapjai, valamint kiépülhetnek az interaktív kommunikációs kapcsolatok az anyacéggel és a többi leányvállalattal.
A bevezetés során a bank 1000 végfelhasználója kerül a Notes rendszer országos vérkeringésébe. A Synergon feladata, hogy az országos fiókhálózat jellegzetességeit figyelembe véve felmérje, megtervezze és kivitelezze a rendszert, továbbá hogy a rendszer rendeltetésszerű használata érdekében a bank munkatársai részére felhasználói és üzemeltetői képzéseket tartson.
A levelezési rendszer kivitelezésére szóló szerződés az előbbieken túl magában foglalja a rendszer támogatását, amely rövid idejű rendelkezésre állást és azonnali hibaelhárítást, problémalekezelést biztosít a bank számára.