Avaya IP-telefónia eszköz középvállalatoknak
Kovács Attila, 2006. május 11. 14:40
Az Avaya bejelentette S8400-as médiaszerver berendezését. Az amerikai cég az év elején döntött úgy, hogy üzleti kommunikációs rendszereit a nagyvállalati igényekkel rendelkező középvállalkozások számára is elérhetővé teszi. Ennek a projektnek állomása a most bemutatott S8400-as médiaszerver, mely szolgáltatásaival és megnövelt rugalmasságával minden korábbinál könnyebb IP-telefónia bevezetést ígér a szegmens szereplőinek.
"Az S8400-as médiaszerver egy könnyen telepíthető Linux szerverkártya, amely IP-telefónia, valamint az Avaya Communication Manager szoftvercsomag legújabb verziójának a futtatására teszi képessé az Avaya Definity ProLogix, az Avaya IP600-as és az Avaya S8100 médiaszervereket" - közölte Gáll Tamás, az Avaya hazai vállalatának vezetője. Hozzátette: "Az új médiaszerver befektetés-védelem szempontjából is előnyös, hiszen lehetővé teszi a meglévő konfiguráció, a kártyák és telefonok megtartását és minimalizálja a rendszer szolgáltatásból való kiesését. A cégek azonnal élvezhetik az IP-telefónia előnyeit, sőt további lehetőségek nyílnak a mobilitás, contact center és üzenetkezelő alkalmazások bevezetésére és további IP telefon végpontok hozzáadására."
A teljes mértékben IP alapú Avaya S8400 akár hibrid megoldást is támogat a közepes vállalatok számára. A több telephelyes vállalkozások esetében az új szerver akár öt Avaya médiaátjárót is kiszolgálhat, biztosítva ezzel a helyi szintű rendszerbiztonságot. Ennek segítségével a több telephelyű cégek központosíthatják telefonrendszerük adminisztrációját és vezérlését, csökkenthetik az üzemeltetéshez szükséges erőforrásokat és költségeket, továbbá az összes telephelyen elérhető lesz az Avaya Communication Manager alkalmazás. Javul az üzletmenet folyamatossága, mivel a helyi irodák akkor is fenntarthatják a kommunikációt, amikor az elsődleges rendszer vagy hálózat elérhetetlenné válik. Az új rendszer akár 900 vonalra és 400 trönkre bővíthető.