Új rendszer-menedzsment eszköz a Delltől
forrás Prim Online, 2006. május 15. 10:25
A Dell bevezetett egy kiváló rendszer-menedzsment eszközt, amely
lehetővé teszi, hogy a hardver és szoftver irányítása a Dell Precision
munkaállomásokon, Latitude hordozható számítógépeken és OptiPlex
asztali számítógépeken egyetlen önálló, intuitív konzolon keresztül
történjen.
Az Open Management Client Administrator 3.0, melyet a Dell az Altiris-szal közösen fejlesztett ki, egy integrált termékberendezés, amely a rendszerarculat létrehozását, szerkesztését, másolását és közvetett telepítését biztosítja. Az ajánlat egy sor egyéb tulajdonságot is tartalmaz, a rendszerek telepítésétől és áthelyezésétől kezdve a hardver és szoftver információk leltározásáig.
A szolgáltatás lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy egy biztonságos, felhasználóbarát web felületen keresztül konfigurálhassák BIOS beállításaikat, elvégezhessék szoftverelosztásukat, megjeleníthessék hardver státuszukat, valamint felmérhessék a hálózati kliensek rendszerét.