Az Unilever meghosszabbítja a BT outsourcing szerződését
forrás Prim Online, 2006. május 21. 12:45
Az Unilever meghosszabbította az eredetileg hét évre szóló outsourcing
szerződését a BT-vel. A további 270 millió font értékű szerződés
szerint a BT további három évig nyújt hang- adat és mobil szolgáltatást
az Unilevernek.
A 2002 novemberében bejelentett, 670 millió font értékű szerződés volt a BT első átfogó telekommunikációs outsourcing szerződése, és egyike a BT legnagyobb és legjelentősebb nemzetközi üzleteinek. A BT és az Unilever partneri együttműködésük során az Unilever infrastruktúráját a világ egyik legmodernebb hálózatává alakítják át.
Andy Green, a BT Global Services ügyvezető igazgatója mondta: „Az Unilever döntése a szerződésünk meghosszabbításáról 2012-ig megmutatja bizalmukat, hogy továbbra is képesek leszünk emelni üzleteik értékét, növelni hatékonyságukat, és megerősíteni versenyképességüket a kihívásokkal teli környezetben. Örömmel nyújtunk további előnyöket együttműködve az Unilever-rel a következő hat évben.”
Neil Cameron, az Unilever informatikai vezetője mondta: „Nagyon örülök, hogy ismét aláírtuk a szerződést a BT-vel. A megállapodás első három éve, mind a költségek, mind a nyújtott szolgáltatás, világosan megmutatta, hogy a vállalatok 2002-ben meghozott bátor döntése igazolódott. Bízom abban, hogy a szerződés 2012-ig történt meghosszabbításával képesek leszünk közösen növelni vállalataink értékét a technológia területén, ami láthatóan radikális változáson megy át.”
A magas minőségű nemzetközi kommunikációs hálózat mellett a BT egy sor új szolgáltatást is elindít, többek között IP megoldásokat és műhold technológiát. A BT-hez kiszervezést megelőzően az Unilever számos telekommunikációs szolgáltatóval dolgozott együtt nemzetközi szinten. Az Unilever 400 márkát gyárt világszerte, többek között: Lipton, Dove, Sunsilk, Walls, Knorr és Persil.