Az alábbi listában a szerzőt és a címet követi a leütési ár, majd a (kikiáltási ár):
Stetka Gyula: Fiatal hölgy kalapban 120 750 (30 000)
Faragó Géza: Pezsgőző nő 273 000 (15 000)!!!
Rippl-Rónai József: Zorka papája 493 500 (40 000)!!!
Berkes Antal: Eső után 189 000 (90 000)
Pogány Lajos: Beszélgető férfiak 41 500 (25 000)
Habsburg Margit: Keringő 50 000 (3500)!!!
Fried Pál: Balerina 78 497 (30 000)
Berkes Antal: Téli utcarészlet 99 750 (50 000)
Ruzicskay György: Aktok 121 248 (25 000)
Ismeretlen: Kávéházi csendélet 125 748 (15 000)!
Egy-egy képre átlagosan 22-en licitáltak, de volt olyan alkotás, amelynél 40-szer ígértek a képért harcolók egymásra. Az árverés során több rekord is született. Abszolút értékben az első magyar online árverés legmagasabb áron elkelt képe Rippl-Rónai József rajza, amely 40 ezer forintról kúszott majd félmilliós magasságba. A kikiáltási ár több mint tizennyolcszorosára nőtt Faragó Géza Pezgőző nő című képének ára, 15 ezerről szaladt 184 800 forintra. Ha nem is ekkora, de nagy sikere volt az ismeretlen jelzéssel ellátott Kávéházi csendéletnek is, és nagyon megnőtt az ázsiója a 3500 forintos Habsburg Margit-akvarellnek, amelyet 50 ezerért vihet haza a győztes.
A kíváncsiság a Prím e-Collections Kieselbach-terme iránt a helyszínen is óriási volt, szinte megállás nélkül, folyamatosan kellett demonstrálni az érdeklődőknek a rendszert, és sokan vállalták a nagyközösségi helyszíneken fellépő nehézségeket is azért, hogy az Antik Enteriőr kiállításon helyben nyissanak postafiókot, s onnan regisztráltassák magukat, illetve licitáljanak a képekre. A világhálón a www.primEcollections.com oldalletöltéseinek száma már vasárnap délután fél hétkor elérte a 100 ezret, innen kezdve minden új találat csak ráadás...
Az első online képaukció közreműködői mindenképpen szeretnék, ha a kiváló főpróbát jó hangulatú előadások követnék, vagyis az online aukciók mindennapossá válnának. Ahhoz, hogy egy magyar aukciós oldal Amerikából, Franciaországból vagy éppen Japánból is látogatott legyen, igen tetemes költségeket jelentő marketingakciókra van szükség, ezért a Prím e-Collections minden bevételét jó ideig csak és kizárólag az oldal nemzetközi bevezetésére fordítaná. Azok, akik a www.primEcollections.com oldalon rendezik be aukciós termüket, ebben az időszakban nem fizetnek bérleti díjat, csupán a saját aukciójuk nemzetközi reklámozásához kellene hozzájárulniuk. Arra, hogy az internet automatikusan is bevonja az eseményekbe a külföldről érdeklődő hálóvándorokat, elegendő bizonyítékként szolgálhat a mostani négy-öt napos aukció. A több mint százezer oldalletöltés 89 százalékát hazai szerverről kezdeményezték, de a jelenleg csupán magyar nyelvű aukcióra a világ minden tájáról kíváncsiak voltak. Ezrek érkeztek Amerikából, százak Ausztriából, Svédországból, Németországból, Svájcból, Ausztráliából, Japánból, Hollandiából, Franciaországból, Horvátországból, Angliából, Olaszországból, Romániából, de megnézték az aukciót máltaiak, kanadaiak, finnek, lengyelek, sőt dél-koreaiak is.
A stílusgyakorlat után - ahogy a Kieselbach Galéria tekintett az online kísérletre - a tanulságok levonása következik, s azután indulhatnak sorra a mostanihoz hasonló többnapos, de akár a klasszikus aukcióra emlékeztető real-time licitek is. A Prím e-Collections csapata készen áll, a többi az aukciós házakon múlik. Ha valamelyik potenciális partner vezetője úgy érzi, hogy rajta ugyan nem, legyen olyan kedves, és írjon egy levelet a mail@primEcollections.com címre.