Kétéves születésnapját ünnepli 1999. november 29-én a Novacom Távközlési Rt., amely új, a nemzetközi távközlési szolgáltatók számára kétirányú outsourcingszolgáltatását, a Novacom Telehouse-t indítja el december elsején.
A november 29-ei sajtótájékoztatón Jobbágy Dénes, a cég vezérigazgatója kiemelte, partnereik közé került a Vodafone, amelynek a Novacom budapesti gerinchálózata szolgáltatásait adják. "A Novacom Telehouse pedig olyan szolgáltatás, amely először teszi lehetővé a hazai piacon a világ távközlési folyamataiba való legmagasabb színvonalú integrációt" - mondta Jobbágy, hangsúlyozva, hogy ezt leginkább a nemzetközi távközlési "carrier" típusú szolgáltatóknak kínálják. Néhány napon belül megnevezik az első tengerentúli céget, amely a Telehouse-ra szerződött velük. A budapesti Novacom-gerinc kapacitása egy részének a Vodafone-nak történt bérbeadása áttételesen a Novacom lakossági piac felé való nyitását is jelenti. A teljesen üvegszálas hálózat 99,99%-os rendelkezésre állást biztosít. A hazai piacon való erőkoncentráció jeleire a Novacom úgy reagál, hogy a jövőben még inkább a mobilszolgáltatások, a mobil-fax integráció, a széles sávú hálózatok, az internet és az "e"-üzletek felé kíván elmenni.
A jelenleg 20 nagyobb ügyféllel (köztük az ELMŰ, az Émász, a MeH, a Vodafone stb.) rendelkező Novacom 1999 végén 600 millió forintos árbevételre számít. Az 1 milliárd Ft alaptőkét most növelik. 2000-ben a cég ugyanarra kíván fókuszálni, ami 1999-ben a sikereket hozta: az üvegszálas hálózatra és az internet alapú szolgáltatásokra. Az új Telehouse olyan technológia, amelynek révén a nemzetközi telekommunikációs szolgáltatók magyarországi jelenlétét lehet biztosítani. A szolgáltatáshoz szükséges központ kialakításával a megfelelő technológiai háttér megvalósulhat, a Novacom a nap 24 órájában felügyeli a rendszert, így az nemcsak a nemzetköziek itteni outsourcingját, de a hazai felhasználók nemzetközi hálózatokon lebonyolított távközlési tevékenységét is folyamatosan képes biztosítani.