A Billing & Information Management Systems 2006 kiállítás és konferencia kapcsán meghirdetett World Billing Awards 2006 pályázaton döntőbe jutott a Magyar Telekom Vezetékes szolgáltatások üzletága, a T-Com és az Allround közös pályázata. A Best Revenue Assurance / Management Project kategóriában benyújtott pályázat témája a CeDaR bevezetése a Magyar Telekomnál, amellyel egyszerre vált lehetővé az üzleti folyamatok hatékonyságának növelése és a jogszabályi megfelelés.
A projekt példa arra, hogy az Allround vezető terméke, a CeDaR széles körben felhasználható a távközlési szolgáltatók hívásrekord feldolgozó rendszereinek támogatására, hiszen használata egyaránt szolgálja a számlázási pontosság növelését, a bevétel maximalizálást és a jogszabályi megfelelést. Magas fokú automatizálást és a tesztelés hatékonyságának növelését teszi lehetővé a tesztelési költségek jelentős csökkentésével és ellenőrzésével. A termék a legmagasabb minőségi követelményeknek is eleget tesz, hiszen a BABT (British Approvals Board for Telecommunications) a világon elsőként a CeDaR-ról állított ki számlázási szoftver tanúsítványt.