Ahogy az internet egyre fontosabb szerepet kap az üzleti életben, az üzlet is egyre hangsúlyosabb része lesz a DataNet Online-nak. Az Üzlet rovat most a Bankinfo Center elemzéseivel bővül, és egyre nagyobb szerephez jutnak az e-üzlettel, e-kereskedelemmel foglalkozó írások is.
Új rovat a Digitár, amely az internettel egyre szorosabb kapcsolatba kerülő digitális világ legfontosabb szereplőivel digitális fényképezés, DVD, MP3, mobiltelefónia foglalkozik. Nagykorúsodott és önálló rovattá vált a Kultúra, s folytatásos képregény indul a Szabadidő rovatban.
Az új külső mögött teljesen új "motor" működik. A korszerű rendszernek köszönhetően a DNO egyre több interaktív megoldást alkalmazhat, az olvasó véleményt fűzhet a cikkekhez, sőt egy tízes skálán osztályozhatja is azokat...
A megújult Passage-on a legnagyobb magyar internetes üzleteken kívül külföldi boltokhoz is elhelyeztek "ugródeszkákat", hiszen a Passage hasonlóan a Prím Online Áruház.com szolgáltatásához - bevásárlóportállá szeretne válni.
A Passage saját üzleteiben vásárlók garantáltan 24 órán belüli szállítási határidővel, 300-400 Ft-os, az egész ország területére érvényes szállítási költség mellett tudják a kívánt termékeket megrendelni; ez a Magyar Posta Direkt Marketing Centrumával megkötött szerződésnek köszönhető.
Ugyancsak újdonság a Passage külön hírszolgáltatása, amely az elektronikus kereskedelem témakörében kívánja a legérdekesebb eseményekről tájékoztatni a www.passage.hu címre látogató olvasókat.