Az [origo] számos új szolgáltatással és bővülő tartalommal kezdte meg 2006. év második felét.
A T-Online Magyarország és a Blogter.hu a napokban együttműködési szerződést írt alá. A stratégiai együttműködés nyomán az [origo]-n, a t-online.hu-n illetve a G-Portálon megjelenőblogokat a későbbiekben a Blogter fogja fejleszteni, illetve a szerkesztett tartalomhoz kapcsolódó blogok a blogter.hu-n lesznek megtalálhatók. A Blogter lett az [origo] hivatalos blogszolgáltatása és a portál csatornái között elérhetővé válik, azaz ha valaki blogot szeretne készíteni, akkor ebben a web 2.0-s szolgáltatásban teheti meg.
Magyarország legnépszerűbb közösségi portálja, az iWiW felhasználói száma az április 28-án bejelentett akvizíció óta folyamatosan növekszik: június közepére elérte a 930 000 fős regisztrált létszámot, a használói között a rendszer 55 milliónál több kapcsolatot tart nyilván.
A T-Online Magyarország által az elmúlt időszakban végrehajtott másik akvizíciójával, az Adnetwork Kft. megvásárlásával az [origo] 16 fős értékesítési szervezete értékesítési központtá (sales house) alakult, vagyis az [origo] így már mások tulajdonában lévő online felületeket is értékesít.
Az [origo] az elmúlt időszakban az alábbi szolgáltatásokat és új tartalmakat hozta létre:
- Foci VB melléklet - A futball-világbajnokság alatt a látogatók magyar nyelvű, négyperces összefoglalókat tekinthetnek meg. A letölthető videókat a mérkőzéseket követő két órán belül - on-demand (utólag és tetszőleges időpontban) módon - mindenki ingyenesen megnézheti. A vébére hangolás céljából az [origo] tavasszal foci vébéhez kapcsolódó kvízjátékot is indított, valamint helyszíni tudósítóval élőben közvetít az eseményről.
- Szabad Net - A naponta frissülő melléklet az 1956-os események tiszteletére, és annak ötvenéves évfordulója alkalmából készül. Az oldal készítői elképzelték, milyen lenne, ha már 1956-ban is lett volna internet. A cikkek a korabeli sajtóból, az éppen 50 évvel ezelőtti számokból állnak össze. Mivel a sajtó abban az időben nem tájékoztatott teljes körűen, az [origo] szerkesztői magyarázatokkal látják el az anyagokat. A melléklet december elejéig folyamatosan bővül.
- Álomsláger - Az [origo] portál és a Sláger Rádió közös játékában az elmúlt évtizedek tíz legemlékezetesebb magyar slágere kerestetik - természetesen a zeneszerető olvasók bevonásával. A látogatók segítségével négy hónap alatt kiderül, melyek korunk "legnagyobb dalai". Jelenleg egy 500-as listán szereplő slágerekre lehet szavazni, a következő körben 60-ra szűkül a kedvenc dalok listája.
- Szótár - Az [origo] nemrég hosszú távú együttműködést kötött a Sztakival, a legnépszerűbb online szótárak fejlesztőjével, amelynek eredményeként ezentúl az [origo] portfólióba tartozik az angol, a német, az olasz, a francia, a holland és a lengyel online szótár.
- Websztár - Az [origo]-n történő keresések alapján a portál szerkesztői naponta megrajzolják a tömegérdeklődés változásának görbéjét. Egy hete például éppen Shakira, Rúzsa Magdolna, a Tokio Hotel, a bolgár tengerpart, Pécs, Südi Iringó, az Abba és Neil Young napja volt.
- Ingatlan rovat - A februárban indult új rovat az ingatlan-apróhirdetésektől az online megköthető lakás-előtakarákossági szerződésen át és az ingatlanokkal kapcsolatos piaci hírekig terjed.
- Társkereső - Az egyre nagyobb érdeklődésnek köszönhetően a portál megújította társkeresőjét, amely mostantól love.origo.hu néven fut.
- G-Portál - A tavaly decemberben indított tiniportál immár napi 170 ezer látogatóval büszkélkedhet. A G-Portál már több mint 400 ezer regisztrált felhasználó 90 ezer portálját szolgálja ki.
Online médiapiaci növekedés2006 első negyedévében a Magyar Online Hirdetési Indexben (MOHI) részt vevő nyolcak (Habostorta, HáziPatika, Index.hu, Napi Online, Portfolio.hu, Ringier Online, Sanoma Online, T-Online [origo] portfolió)
reklámbevétele: 939 millió 411 ezer forint volt, ami 70 százalékot meghaladó növekedést jelent a tavalyi azonos időben mért 550 millió 200 ezer forinthoz képest.
Az [origo] portfólió folyamatosan növekvő látogatottsága és a piacbővülés az értékesítési adatokban is jól nyomon követhető: a portfólió bevételei a MOHI-t meghaladó mértékben emelkedtek 2006 első három hónapjában, és az elmúlt hónapban a hirdetési bevétele áttörte a 200 millió forintos határt. Mindez annak tükrében számottevő, hogy éppen két éve haladta meg először a havi 100 millió forintos "küszöböt". A tiszta online hirdetési árbevételek - vagyis a barterbevételeket és egyéb nem hirdetésjellegű bevételeket, valamint az ügynökségi jutalékot nem tartalmazó forgalom - eddig mért legnagyobb negyedéves bővülése egyes megfigyelők szerint annak köszönhető, hogy a politikai pártok a webes felületeket is intenzíven vásárolták a kampány során.
A MOHI az online hirdetési piac egyetlen valóságos bevételekre alapuló indexe. 2005-ben 2004-hez képest a MOHI 40 százalék körüli növekedést mért.