A Citibank globális IT szolgáltatóközpontot nyit Budapesten
MTI Sajtóadatbank, 2006. június 21. 09:18
A budapesti globális IT szolgáltatóközpont az információbiztonsággal kapcsolatos tevékenységek mellett már elindította az IP alapú telefonközpontok távoli támogatását, és a belső számítástechnikai szolgáltatások minőség-ellenőrzését ellátó funkciókat is.
A magyar egység fő feladata a Citigroup mintegy 50 országában dolgozó citigroupos kollégák rendszerhozzáférésének menedzselése a cég több mint 300 különböző alkalmazásában, valamint több száz szerver és az azon futó rendszerek monitorozása.
A projekt következő szakaszában már speciális számítástechnikai területek támogatását célozták meg.
A Citibank International Plc. magyarországi IT szolgáltatóközpontja a első szakembereket 2005 októberében alkalmazta, és jelenleg már több mint 80 fővel üzemel. A távoli helyszínről is elvégezhető számítástechnikai tevékenységek folyamatos térnyerésének köszönhetően ez a szám 2007 végére akár 150-200 főre is növekedhet.
Bukovszki Attila, a Citibank International Plc. magyarországi fióktelepének vezetője a közlemény szerint elmondta: "Büszkék vagyunk arra, hogy India, Szingapúr, Mexikó, Lengyelország és Spanyolország mellett hazánkban is létrehozott egy globális IT szolgáltatóközpontot a Citigroup. Magyarország vonzó piac a globális szolgáltatóközpontok számára, hiszen az egyre fejlettebb infrastruktúra és rugalmas törvényi környezet mellett magas munkamorálú, biztos idegennyelv-tudással bíró, kiváló szakemberekkel rendelkezünk."