MatávNet

, 1999. december 1. 22:09
Elsősorban az origo.hu portálsite eddigi tapasztalatairól, terveiről és pozicionálásáról rendezett háttérbeszélgetést a MatávNet. Simó György programigazgató és Pohly Ferenc kommunikációs menedzser elmondta, hogy az általuk ismert statisztikák szerint a leglátogatottabb hazai portál az origo.hu - az első hely megmarad akkor is, ha az ingyenes levelezési szolgáltatást és az AltaVizslát felkereső látogatókat nem számítják.
Az AltaVizsla keresőszolgáltatásaival kapcsolatban elhangzott, hogy néhány héttel ezelőtt sikerült megoldani a korábbi nehézségeket, így ma már az ígéret szerint sokkal pontosabban és gyorsabban működő keresőszolgáltatást kínálhatnak, ráadásul az AltaVizsla ezután a weboldalak mellett közel 150-féle különböző dokumentumtípusban is keres.

A közelmúltban bevezetett fizetőszolgáltatás, az Üzleti Negyed egyelőre nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, ezért a tartalomfejlesztésért felelős szakértők változtatni kívánnak az ott felkínált szolgáltatásokon. A programigazgató sikeresnek ítélte az Origóról elérhető szoftverbázist, a híreket, az mp3-állományok letölthetőségét, valamint a fórumokat.

Az origo.hu nyitólapját felkereső szörfözők számos újdonsággal találkoznak majd a közeljövőben, a fejlesztések egyik fő iránya az interaktív szolgáltatások bővítése, de - mint elhangzott - egyelőre nem tervezik elektronikus kereskedelmi szolgáltatások bevezetését.

Előreláthatólag decemberre valósul meg a portál személyre szabhatósága, a csevegőcsatorna, valamint a regisztráció, és a bejegyzett látogatók számára a későbbiekben exkluzív szolgáltatásokat is kínálnak.