Pannon az idei Szigeten

Kiss Ádám Zoltán, 2006. július 13. 11:03
A Pannon nem pusztán főtámogatóként, hanem önálló programgazdaként is jelen lesz a Sziget fesztiválon: mobil szélessávon elérhető szórakoztató tartalmakat kínál a látogatóknak.
A Pannon - és a Sziget-látogató korosztályok körében rendkívül népszerű nemzetközi márkája, a djuice - ebben az évben minden korábbinál gazdagabb szolgáltatás- és tartalomkínálattal készül a fesztiválra. Kis változás a tavalyi évhez képest, hogy a korábban a Pannon GSM márkanév helyett inkább a djuice márkanevet népszerűsítő vállalat ezúttal megújult elnevezésével és logojával a Pannon márkát helyezi előtérbe. A vállalat, mint a Sziget 2006 kiemelt támogatója biztosítja a szigetlakók mobilkommunikációját, a fesztivál idején megnövelt átviteli kapacitással. A vezető mobilszélessáv-szolgáltató a kedvezményes szolgáltatások és ajándékok mellett számos meglepetéssel is várja a szigetlátogatókat.