Újabb Siemens Com sikerek
Kovács Attila, 2006. július 29. 13:04
A Siemens Communications ágazata kapta a Frost & Sullivan "Market
Leadership Award 2006" kitüntetését a Vállalati telefónia Európában
elnevezésű kategóriában.
Ezzel a Siemens vezető pozícióját ismerték el az IP-telefonberendezések piacán, illetve a cég eredményes marketing stratégiáját Európa valamennyi országában, főleg az egészségügy és szállodaipar vertikális piacain. A Frost & Sullivan döntése hátterében az áll, hogy a 2005-ben Európában értékesített 19,5 millió IP alapú végkészülékből a Siemens 16%-kal részesedett, ezáltal listavezető lett. A Frost & Sullivan különösen hangsúlyosan említette a Siemens Com által a közepes és nagyvállalati szegmensben elért erőteljes növekedést. A Siemens ezt a sikerét a kisvállalati körre is ki akarja terjeszteni HiPath 2000 termékei és BizIP peer-to-peer megoldásai révén.
A Siemens Communications ágazata bejelentette, hogy Surpass új generációs (NG), IP-alapú softswitch platformja kevesebb, mint három év alatt egymillió új előfizetőt segített toborozni az amerikai Cablevision cég Optimum Voice nevű VoIP szolgáltatása számára. A Cablevision a legnagyobb kábelszolgáltató a Nagy New York-i térségben, több mint 3 millió kábeltévé-előfizetővel. A Siemens Surpass platformja támogatja a többszörös hálózati konfigurációkat, és egyetlen softswitch-ben 150.000 előfizetőnyi kapacitással rendelkezik. Ennek köszönhetően a Cablevision képessé vált arra, hogy új funkciókat vezessen be, gyorsan és nagy területi lefedésben. Így az ’Optimum Voice’ flat-rate (pausál díjszabású) előfizetők újabb és újabb innovatív funkciók széles választékának előnyeit élvezhetik; például az olyan internet-portálét, amellyel az előfizető a csatlakozását maga konfigurálhatja és kezelheti a számláját. Vagyis ráutaltság nélkül is az illető, a hagyományos ügyfélszolgálati kapcsolatokhoz képest, jobban ellenőrzése alatt tarthatja az általa igénybe vett telefonszolgáltatásokat.