T-Systems Hungary: szolgáltatóközpont-avatás
Kovács Attila, 2006. augusztus 22. 13:34
Ma ünnepélyes keretek között az Infopoarkban felavatták a T-Systems Hungary új részlegét, a Global Service Desk Hungary-t (GSDH). Az átadási ünnepségen jelen volt Kóka János, a GKM minisztere és Franz Grohs, a T-Systems IT-Operations régióvezetője.
A Globális Szolgáltató Központban 160 internetes munkahelyet alakítottak ki, jelenleg 7x24-es online üzemmódban, 100 munkatárssal 25 hazai, illetve nemzetközi ügyfelet, partnercéget szolgálnak ki innen teljes körűen, akik Magyarorországról, Ausztriából, Csehországból, Svájcból, Németországból kérnek segítséget. Az implementált nyelvek: magyar, angol, német, szlovák, cseh. A professzionális működés érdekében ITIL alapú folyamatokat alakítottak ki.
Kóka János utalt rá, hogy az informatikai és mérnöki szolgáltatások terén, elsősorban a jó minőségű munkaerő következtében, Magyarország többet képes nyújtani versenytársainál. Hozzátette, külön öröm egy ilyen központ megnyitása, mert országainkban az informatikai szolgáltatások háromszor-négyszer gyorsabban nőnek, mint a gazdaság egésze.
Franz Grohs kiemelte, az átadott központ nem csak az ügyfelek rendszerintegrációs munkáját segíti, a fiatal és magas minőségű magyar munkaerő által képviselt erőforrásait valóban több országból használják.
Ilosvai Péter, a T-Systems Hungary ügyvezető igazgatója hangsúlyozta, a központ is egy fontos lépés, hogy a cég megőrízze versenyképességét és minőségi szolgáltatásokat legyen képes nyújtani.