A Creative a Zenvision W hordozható videólejátszóval kényszerítené térdre az iPodot
Kiss Ádám Zoltán, 2006. augusztus 30. 20:25
A Creative évek óta pályázik sikertelenül az Apple zenelejátszójának népszerűségéhez hasonló sikerre, de a eddig nem jött az igazi áttörés, most az iPodot megelőzve szeretnének szélesképernyős hordozható videólejátszót piacra dobni.
Az Apple bevételeiért, és márkanevének szélesebb körű elterjedéséért felelős iPod tekintélyének megtépázása eddig csak balsikerrel járt. A Sony hiába vette elő a Walkman receptjét, babformájú lejátszócsaládja megbukott, gyártását megszüntették, a kitartóan próbálkozó Creative is csak viszonylagos sikereket ért el. Ezen a helyzeten kíván változtatni a vállalat, mely a Zenvision W néven szélesképernyős hordozható eszközt mutat be. A 4,3 inches képernyő arányai a házimozis 16:9-el megegyezők, és a készülék szinte egész előlapját elfoglalja. Az új modell akár 4,5 órányi videóanyagot és 15 ezer dalt képes tárolni. A legkisebb modell is meglehetősen borsos áron, 412 dollárért lesz beszerezhető, a 60 GB-os csúcsmodell pedig 475 dollárba fog kerülni. A nagy riválist, az Apple-t eddig több kritika érte az igazi szélesképernyős iPod megjelentetésének csúszása miatt, jelenleg úgy tűnik, hogy erre 2007-ig nem számíthatunk, bár sosem lehet tudni, a vállalat története bővelkedik a váratlan bejelentésekben.