Synergon: Infinity projekt a Scaniánál
forrás Prim Online, 2006. szeptember 10. 12:25
A Synergon Csoport csehországi tagvállalata, az Infinity a.s. ügyfélkapcsolat-menedzsment rendszert (CRM) szállít a Scania regionális leányvállalatainak. A megbízás értéke közel ötvenötmillió forint.
A 2006 júniusában Csehországban kiírt pályázat nyerteseként a Synergon Csoport tagvállalata, az Infinity a.s. szállít és telepít egységes ügyfélkapcsolat-menedzsment rendszert (Microsoft Dynamics CRM) a Scania csehországi és magyarországi képviseleteinek. A Csehországban telepített rendszer szolgálja ki egyben a szlovákiai Scania képviseletet is.
A Scania leányvállalatai a régióban eddig egymástól függetlenül működő, szigetszerű informatikai alkalmazásokat használtak ügyfeleik nyilvántartására, valamint ügyfélkapcsolataik kezelésére. 2006-ban a vállalat úgy döntött, hogy egységes CRM rendszert vezet be regionális képviseleteinél. Az Infinity a.s. szakemberei Microsoft Dynamics CRM alapú megoldást javasoltak a Scaniának, melyhez könnyen illeszthető a cég jelenleg használt egyedi informatikai üzleti rendszere, valamint a céges levelezési rendszer (MS Outlook). A felhasználók így akár a laptopjukon hozzáférnek a szükséges adatokhoz a levelezési rendszer CRM kliensének segítségével. Az integráció eredményeként a Scania regionális képviseletei egységes struktúrájú adatokkal és üzleti folyamatokkal, hatékonyabban működnek majd.