A soho és otthoni piacra tör az Allied Telesis Magyarország
Kovács Attila, 2006. szeptember 12. 18:26
Szuszkó László, az Allied Telesis magyarországi képviseletének vezetője ma sajtótájékoztatón közölte, a cég testvérvállalatának, a szintén japán Corega vállalatnak kis irodai (soho) és otthoni piacra irányuló hálózati termékeivel (Corega Line) bővíti hazai termékpalettáját. A magánfelhasználók megcélzásával az Allied Telesis egyértelműen versenytársai (D-Link, Linksys stb.) hazai piacára tör, erősítve ebben a szegmensben is a versenyt.
A Corega Line termékek között találni 10/100 és 1000 Mbit-es nem menedzselhető kapcsolókat (8-féle kivetelben), routereket (2 kivitelben), vezeték nélküli eszközöket, USB alapú webtelefon-készülékeket (ára mintegy bruttó 3000 forint), KVM-switch-eket, nagyjából mindent, amire egy kis hálózatnak vagy egyéni feélhasználónak szüksége lehet. Fő jellemzőjük: fémváz, RoHS-megfelelés, általános hálózati szabványok szerinti kivitel, RJ-45, Auto MDI//MDIX interfész egységek.
Az Allied Telesis egyben erősíti hazai marketing és kommunikációs tevékenységét, az otthoni felhasználók megnyeréséért - mondta Szuszkó László. Hozzátette: az új termékcsaládot a cég már meglévő viszonteladói hálózatán keresztül kívánja értékesíteni, ugyanakkor az eszközök kaphatók lesznek egyes elektronikai-számítástechnikai áruházláncoknál és olyan a legtöbb olyan kiskereskedelmi egységben, ahol informatikai eszközöket árusítanak.