Új tartalomszolgáltatási igazgató a T-Online Magyarország Zrt.-nél
forrás Prim Online, 2006. október 2. 15:45
A piacvezető hazai internetvállalat 2006. október 5-étől új, tartalomszolgáltatásért felelős vezetői pozíciót hozott létre, amelynek betöltésére Fischer Andrást kérte fel.
A 42 éves szakember 1988-ban végzett a Külkereskedelmi Főiskola külkereskedelmi áruforgalmi karán. 1994-ben a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem/London Business School MBA kurzusát végezte el. Első munkahelye a Transelektro Külkereskedelmi Vállalat volt. Ezt követően különböző munkakörökben dolgozott többek között a Ferunion Külkereskedelmi Vállalatnál, a Magyar Hitel Bank Rt-nél, a Népszabadság Rt-nél, a Press Consult Média és Marketing Tanácsadó Kft.-nél, a Figyelő Rt-nél. 1997-2004 között a Danubius Csoportnál kereskedelmi és marketing igazgató, vezérigazgató, majd elnök-vezérigazgatói pozíciót töltött be. A T-Online Magyarország Zrt.-hez a Magyar Televízió Zrt.-nél eltöltött évek után került, ahol az üzleti és termékfejlesztési igazgatói munkakört látta el.
Fischer András tagja a Magyar Reklámszövetség elnökségének, valamint a Reklám Világszövetség (IAA) és az IAA Magyar Szekciójának.