Továbbfejlesztette call centerét a Budapest Bank
forrás Prim Online, 2006. október 25. 14:25
A NextiraOne Magyarország Kft.-t választotta call center rendszerének továbbfejlesztésére a Budapest Bank. Az integrált telekommunikációs szolgáltatásra szakosodott NextiraOne Magyarország Kft. 160 darab IP technológiás munkaállomást hozott létre a bank által idén megnyitott békéscsabai Bankműveleti Központban.
A Budapest Bank bankműveleti (operációs) központtal bővítette ki budapesti háttérkiszolgáló részlegét. A békéscsabai call center munkaállomásainak kiépítését és felügyeletét a NextiraOne Magyarország Kft. végezte el. A NextiraOne 160 Alcatel IP call centeres munkaállomás zavartalan működését biztosítja a pénzügyi intézmény számára.
A bővített call center a korábbi fejlesztések előnyeit is élvezi. A telebankkal kapcsolatba lépő ügyfelek egy bizonyos köre az automata rendszer (IVR) azonosítási procedúráját követően az ügyfélkapcsolati adatbázisból kapott adatok alapján személyre szóló ajánlatot hallgathatnak meg, amelyre a telefon nyomógombjai segítségével adhatnak választ. A bank által kifejlesztett és üzemeltetett ügyfélkapcsolati adatbázis tartalmazza a meghatározott ügyfélkörnek ajánlható terméklistát.