A fenti, csaknem minden vállalatnál alkalmazható megoldások mellett a döntéstámogató rendszerek speciálisabb válfajaival is foglalkoznak. A két éve alakult Ellátási Lánc Menedzsment (SCMS) üzletáguk nevének megfelelően a cégek ellátási láncának optimalizálására szakosodott. Közepes méretű cégeknél a francia Dinasys Skep nevű, különösen az élelmiszer-, gyógyszer- és vegyiparban bevált termékére támaszkodnak, a nagy nemzetközi cégek fenti tevékenységének támogatására pedig az amerikai Manugisticsszel kötöttek viszonteladói, valamint tanácsadói partnerszerződést. Üzletfeleik - idehaza többek között a Bestfoods, a Friskies, illetve a GE Lighting - eredményként például alacsonyabb készletszintet, jobb erőforrás-kihasználást, alacsonyabb összköltséget tudnak felmutatni, és ma már az áruhiány is ismeretlen fogalom számukra. Egy másik üzletáguk, az Efficient Consumer Response (ECR), az amerikai Information Resource gyártók és kereskedők együttműködését támogató Apollo termékcsaládjával foglalkozik, amelynek bevezetésével a kiskereskedelmi láncok, illetve a tömegcikkgyártók - így pl. a Coca-Cola, a Henkel, a Tesco, a Tschibo és az Azur - versenytársaiknál gyorsabban és pontosabban képesek a vevők igényeire reagálni. A kereskedőknél a választék elhelyezése a rendelkezésre álló helyen a gyártók kívánalmainak megfelelően optimalizálható, míg a gyártók a vevők változó igényeihez igazodva alakíthatják ki termékkínálatukat.