Üzleti Etikai Díjban részesült a Pannon
forrás Prim Online, 2006. november 9. 14:22
A multinacionális nagyvállalatok kategóriájában a Pannon nyerte el a Budapest Klub Alapítvány és a Piac és Profit üzleti magazin által alapított Üzleti Etikai Díjat. A díjjal a Pannon alkalmazottaival, ügyfeleivel, üzleti partnereivel és a környezettel szemben tanúsított etikus magatartását és társadalmi felelősségvállalási tevékenységét ismerték el. A zsűri értékelése alapján a Pannon üzleti életben mutatott magatartása a gazdasági élet szereplői számára követendő példa.
„A Pannon 3 milliós ügyfélköre révén gyakorlatilag minden magyarországi családdal kapcsolatban áll, ezért társadalmi felelősségvállalásának is kiterjedtnek, átfogónak kell lennie” – mondta Drozdy Győző, a Pannon vezérigazgató-helyettese. „Felelős működésünk fő motívuma a fenntarthatóság, vagyis a gazdasági, társadalmi és környezetei szempontok összehangolása. A Pannon, mint a norvég Telenor leányvállalata, annak etikai előírásait alkalmazza Magyarországon és az anyavállalat nemzetközi léptékben is kiemelkedő társadalmi felelősségvállalási programjának tapasztalataira épít” – tette hozzá.
A magyarországi díjakat immár hetedik éve osztja ki a Piac és Profit magazin a hazai vállalatok körében.