A sikeres tesztüzemet követően már működik a kőbányai önkormányzatnál az a Robert Bosch Kft. Távközlési Üzletága által forgalmazott telefonközpont, amely révén csökkenhetnek a kerület intézményei közötti telefonálás költségei. A Bosch értékesítési partnere, a BCN Rendszerház által kiépített új rendszert szolgáltatási konstrukcióban használják Kőbányán.
Az önkormányzat belső hálózatán keresztül jelenleg a kerület négy ingatlanában működő több intézmény mintegy 300 telefonmelléke érhető el, de a további fejlesztések a mellékek számának a megduplázását is lehetővé tehetik. A BCN Rendszerház Kft. a Robert Bosch Kft. Távközlési Üzletága által forgalmazott CM S8500 szervert, G650 Media Gateway berendezést telepített, ami egy IP Office Call Center alkalmazással van összekötve.
A kőbányai önkormányzatnál elmondták, hogy az 5 éve működő Bosch központjuk sem volt elavultnak tekinthető, de az IP alapokra helyezése nem lett volna megoldható, ezért elfogadták a BCN Rendszerház ajánlatát, amely a szolgáltatás színvonalának emelését, és a továbbfejlesztés lehetőségét kínálta. Mivel a telepített berendezések a BCN Rendszerház tulajdonában maradtak, és az önkormányzat csak a szolgáltatást veszi igénybe, a szolgáltatások drágulására nem számítanak Kőbányán.
A Robert Bosch Kft. Távközlési Üzletágának nem ez az első olyan önkormányzati beruházása, amelynek célja, hogy egy helyhatóság telefonköltségei csökkenjenek, miközben javul a szolgáltatás színvonala. Nemrégiben készült el a mezőberényi önkormányzat beruházása, ahol a település több ingatlanon működő intézményeit kötötték össze egy a Bosch által forgalmazott telefonközpont segítségével. A beruházásnak köszönhetően a telefonköltségek jelentős csökkenésével számolhat Mezőberény Önkormányzata.