Budapesti ingatlanok értékesítését támogató interaktív felületet hozott létre a Mirai Interactive, az EasyBuy ingatlanforgalmazó cég eladásainak ösztönzésére. A brit tulajdonú EasyBuy új weboldala külföldi befektetők újépítésű ingatlanok iránti érdeklődését elégíti ki, úgy, hogy az ingatlanügynökséggel való kapcsolatfelvételt nagyban támogatja. Az Arcus Interactive Group tagja, a Mirai Interactive megoldását keresőmarketing kampány teszi teljessé.
Újépítésű és tervezési fázisban lévő ingatlanok eladását segíti a Mirai által most felújított interaktív kommunikációs csatorna. Elsődleges funkciója a kapcsolatfelvétel támogatása az EasyBuy ingatlanügynökséggel. Külföldi befektetőket célzó kommunikációjának központi eleme a „Contact us” funkció: a minden oldalon megjelenő „Call me” gomb a Skype ingyenes nettelefonon keresztül létesít kapcsolatot az EasyBuy budapesti irodájával, a website bármely oldalán járjon is éppen a látogató.
A
www.easybuy.hu emellett bemutatja az EasyBuy aktuális ingatlanfejlesztési projektjeit, és azt is elmagyarázza, hogy az ingatlanügynökség miért ezt a beszédes nevet választotta tevékenységéhez.
Mivel az EasyBuy célja az volt, hogy interaktív kaput építsen külföldi ingatlanbefektetők számára a budapesti ingatlanok megtalálásához, a weboldal újratervezéséhez erőteljes keresőmarketing-kampányt is indított. Az Arcus Interactive Group 2006 novemberében vont be új csoporttagként keresőmarketing specialistát, így az interaktív marketing egyik leghatékonyabb ágával, a SEM megoldásaival is hozzájárul az EasyBuy üzleti sikeréhez.