2006. november elejétől öt üzletben, a tervek szerint jövő év elején pedig további 46 helyen találkozhatnak a Vodafone ügyfelei az Online Ügyfélszolgálat termináljaival.
Az üzletekben kihelyezett terminálok segítségével kényelmesebb és gyorsabb lesz az ügyintézés, hiszen az előfizetők az értékesítőpultok előtti sorban állás helyett az Online Ügyfélszolgálaton keresztül menedzselhetik prepaid vagy postpaid előfizetéseiket, így például válthatnak tarifacsomagot megrendelhetnek, vagy lemondhatnak különböző szolgáltatásokat, esetleg módosíthatják ügyféladataikat.
E hónap elején öt városban, öt Vodafone üzletbe kerültek ki a terminálok: Budapesten (Westend) és Miskolcon márkaboltokba, Dunaújvárosban, Sopronban és Szekszárdon pedig viszonteladókhoz. A tervek szerint 2007 első negyedévében minden megyeszékhelyen a márkaboltokban és további 27 helyen viszonteladónál jelennek meg hasonló eszközök, amelyek egyszerűsítik és gyorsítják az ügyfelek ügyintézését.
Az Online Ügyfélszolgálat szoftvere magyar fejlesztés, funkciói megegyeznek a Vodafone honlapján korábban Net-Rendelő néven elérhető szolgáltatás funkcióival. A terminál kezelőfelülete, és ezáltal használata egyszerű, a szolgáltatás igénybevételéhez az előfizető telefonszáma és ügyfélbiztonsági kódja szükséges.
A szolgáltatás hardvermegoldása szintén magyar fejlesztés, a Vodafone egyedi igényei szerint került kialakításra. A márkaboltokban kihelyezett terminálok különlegessége, hogy a felszerelt telefonokon keresztül elérhető a Vodafone szintén egyedi, Tele-ügyfélszolgálat szolgáltatása. A készüléken a 1270-es számot tárcsázva elérhető a Vodafone Ügyfélszolgálata, ahol soron kívül szolgálják ki a készülékről érkező hívásokat. A szolgáltatás segítségével a hazánkba látogató külföldi Vodafone ügyfelek is segítséget kérhetnek saját szolgáltatójuk ügyfélszolgálatától.
Az Online Ügyfélszolgálaton többek között az alábbi szolgáltatások érhetők el:
- 2006 Vodafone Passport megrendelés / lemondás
- 2007Videotelefon megrendelés / lemondás
- 2008Díjcsomag-módosítás
- 2009Vodafone Mail megrendelés / lemondás
- 2010Egyszeri illetve folyamatos hívásrészletező igénylése
- 2011GPRS Internet megrendelés / lemondás
- 2012Internet 50 megrendelés / lemondás
- 2013WAP megrendelés / lemondás
- 2014MMS szolgáltatás megrendelés / lemondás
- 2015Hangposta megrendelés / lemondás
- 2016Hívásletiltás / emelt díjas hívásletiltás
- 2017Hívószám-kijelzés megrendelés / lemondás
- 2018Konferencia-beszélgetés megrendelés / lemondás
- 2019Levelezési cím módosítása
- 2020Ügyfélbiztonsági kód módosítása
- 2021Számcsere
- 2022Vodafone hívásértesítő megrendelés / lemondás
- 2023Nemzetközi roaming megrendelés / lemondás
Az Online Ügyfélszolgálat bevezetésével átnevezésre kerülnek az önkiszolgáló csatornákon keresztül elérhető szolgáltatások. Az új elnevezések a következőképpen alakulnak:
- 2024Net-Rendelő mostantól Online Ügyfélszolgálat
- 2025Tele-Rendelő mostantól Tele-ügyfélszolgálat
- 2026SMS Rendelő mostantól SMS Ügyfélszolgálat
- 2027WAP Rendelő mostantól WAP Ügyfélszolgálat