Oracle: Siebel CRM Professional Edition itthon is
Kovács Attila, 2006. november 27. 13:43
Új Siebel termékbejelentést tett mai sajtótájékoztatóján az Oracle Hungary: a hazai piacon is bevezeti a középvállalatoknak szóló Siebel CRM Professional Edition-t.
Major Gábor, az alkalmazás üzletág igazgatója többek között elmondta, a teljeskörű, ipari megoldásokat is tartalmazó új CRM megoldással a 20 milliárd forint forgalom alatti cégeket célozzák meg, a terméket az Oracle kizárólag saját partnerkörén keresztül kívánja értékesíteni. Felhasználónként 200 ezer forintért egy alapmodul (értékesítés/szerviz/marketing/call center) és a meglévő 150-ből kiválasztott további 6 modul kapható. A magyarországi Siebel felhasználók között található: Magyar Telekom, Első Pesti Telefontársaság, British Telecom, OTP Bank, Danubius Hotels, Országgyűlési Hivatal, General Electric, Novartis, Cisco, Alcatel, Pfizer, Unisysm EDS. A magyarországi célok között szerepel az évenkénti 100%-os bevételnövelés, a konzultációs bázis megerősítése (100 fő fölötti létszám, amiből 25 új hazai szakértő lesz), a jelenlegi partnerhálózat még aktívabb támogatása és bővítése, valamint új árazási struktúra bevezetése.
A sajtótájékoztatón az is elhangzott, hogy 2008-ra létrehozzák az ún. Fusion CRM-et, amelynek az alapja a Siebel terméke lesz, de beleépítik az Oracle, PeopleSoft és J. D. Edwards CRM termékeit is.
A Prím Online kérdésére az Oracle Hungary CRM üzletágának vezetője, Folláth Csaba azt vélelmezte, hogy a várható globális üzleti eredményekhez hasonló mértékben, az Oracle Magyarország idei teljes éves bevételének várhatóan mintegy 10%-ával a CRM üzletág részesedik.