Több ezer vonal elnémult a XIII. kerületben

forrás Prim Online, 2006. november 29. 14:54
A Magyar Telekom november 28-án tájékoztatást adott arról, hogy szoftvercsere közben váratlan hiba lépett fel november 27-én, 19 órakor az angyalföldi központban levő Hytas- menedzselő rendszerben. A hiba a XIII. kerületben több ezer előfizetőt érint. A szakemberek a hiba elhárítását azonnal megkezdték a gyártó bevonásával, a szolgáltatást azonban még mindig nem sikerült helyreállítani az ügyfelek egy részénél. A szolgáltatás helyreállítása bizonytalan ideig eltart.
A Magyar Telekom mindent megtesz, hogy kisegítse ügyfeleit. Díjmentes Zöld számot létesített, az érintett ügyfelek mostantól mind vezetékes, mind mobiltelefonról ingyenesen hívhatják a 06-80-200-198-as számot. A Magyar Telekom munkatársai fogadják az ügyfelek hívásait és minden lehetséges intézkedést megtesznek, hogy segítsék az ügyfelek szolgáltatásának ideiglenes pótlását.

sajtóközlemény