Kommunikációs és marketingigazgató alelnöki poszt az APC-nél

forrás Prim Online, 2006. december 6. 11:01
Az American Power Conversion (APC) Aaron L. Davist nevezte ki a vállalat újonnan megalapított kommunikációs és marketingigazgató alelnöki posztjára. Davis az APC-termékek globális piacra történő bevezetésért felelős csapatainak átfogó márkanév- és üzletfejlesztési stratégiáját fogja irányítani.
„Az APC erősségei közé tartozik, hogy egyszerre több termékkategóriában van jelen, szerteágazó értékesítési partnerhálózattal rendelkezik, illetve erős, a főbb régiókban ismerősen csengő márkaneve van” – mondta Rob Johnson, az APC elnök-vezérigazgatója. „Mivel azonban az üzleti és a – kapcsolatokra épülő – értékesítési szegmensben is egyre nagyobb sikereket érünk el, több olyan új kihívással is találkoztunk, amely a globális marketingkommunikációra irányította a figyelmünket. Optimalizálnunk kell a jövőben az ügyfeleinknek nyújtott megoldásokat, és biztosítanunk kell a globális márkakommunikációt. Úgy gondoljuk, hogy Aaron L. Davis kinevezése az új részleg élére a globális márkaépítési és a hatékonyabb üzletfejlesztési tevékenység folyamatosan magas színvonalát fogja biztosítani” – tette hozzá Johnson.

Aaron L. Davis neve ismerősen cseng az amerikai marketingszakmában, és több mint 17 éve áll az APC alkalmazásában. Ez idő alatt többféle marketing-, értékesítési vezetői és értékesítési pozíciót töltött be a vállalatnál, többek között a Small Systems üzletág értékesítési és marketing részlegéért felelős globális alelnöki posztot is, 1999 és 2003 között. 2003-ban a Computer Reseller News elektronikus magazin az első legjobb 25 vezető közé sorolta, valamint a Marketing Computers vállalattól megkapta a Marketer of the Year (az év marketingese) elismerést. Davis a Johns Hopkins University főiskolai képzésének befejezése után a Columbia University újságírói képzésén egyetemi szintű végzettséget szerzett.