Az Internet Marketing Klub (IMK) és a Magyar Marketing Szövetség által az idén immár ötödik alkalommal közösen meghirdetett „Év Honlapja 2006” pályázatra 186 érvényes nevezés érkezett. A szakmai zsűri 10 kategóriában ítélt oda díjakat. Négy honlapot pedig különdíjjal jutalmazott. Legtöbben a kereskedelem (30), a szolgáltatás (27) és a márkasite (27) kategóriákat választották.
Az elbírálásban döntő szempont volt a honlap felépítettsége, az információ minősége és frissessége, a tartalom aktualitása, az interaktivitás mértéke, a szolgáltatások fejlettsége valamint a kitűzött vállalati cél tartalmi és képi megvalósulása.
Az idei évtől a
www.evhonlapja.hu önálló oldalon érhető el a pályázat. Mindemellett megújult a pályázatot kiszolgáló motor is, egyszerűbbé téve a versenyzők és a szervezők közti kommunikációt. A zsűri által végzett értékelési feladatokat is automatizálták. Minden honlapot három zsűritag értékelt. A honlapokat egy véletlengenerátor osztotta szét számukra. A kiértékelt pályázatok eredményének átlagolása után a zsűri minden kategóriában az első hármat még egyszer közösen értékelte. Így alakult ki a végleges sorrend.
Év Honlapja 2006 - Díjazottak
- Kereskedelem kategóriában
- Kormányzat és település kategóriában
Különdíjak: