Fujitsu Siemens - piacvezető szerep és bővülő létszám
MTI Sajtóadatbank, 2006. december 12. 08:16
A Fujitsu Siemens Computers Kft. a 2006 első félévében elért nagymértékű növekedésének köszönhetően a harmadik negyedévre átvette a magyar számítástechnikai piac vezető pozícióját és az összesített eredmények tekintetében az év első kilenc hónapját tekintve is az első helyen végzett.
A közlemény szerint a cég az első háromnegyed évében 81 százalékkal több számítástechnikai eszközt értékesített a magyar piacon, mint a megelőző év azonos időszakában. Értékesítési árbevétele 50 százalékkal nőtt.
A vállalat a harmadik negyedévben, valamennyi termékszegmenst figyelembe véve, 20,8 százalékos részesedést ért el az Intel-alapú IT-berendezések piacán. Az első háromnegyed évre vetített részesedés 16,8 százalékot mutat, ami szintén első helyre sorolja a vállalatot. A társaság ennél részletesebb gazdasági és pénzügyi adatokat nem közölt.
A magyarországi leányvállalat fejlődéséhez a dolgozói létszámnövekedés is hozzájárul: 2006 novemberéig a vállalat létszáma mintegy 35 százalékkal, 40 főre bővült.
A 2007 áprilisáig tartó pénzügyi évben a Fujitsu Siemens Computers növekedési motorját a vállalat négy fő stratégiai pillére, az adatközponti infrastruktúrák- és szolgáltatások, a felhasználói mobilitást biztosító rendszerek, valamint a digitális otthon alkotják. Felhasználói célpiacok tekintetében pedig a kis- és középvállalati szegmensben számít a vállalat a legdinamikusabb növekedésre.