Digitális tartalomszolgáltatással bővül a Cisco vállalati digitális médiakelléktára

forrás Prim Online, 2006. december 27. 11:13
A Cisco Systems megállapodást kötött a digitális tartalomszolgáltató szoftverek és digitális médiafelületi rendszerek vezető szállítójaként számon tartott kaliforniai Tivella, Inc. felvásárlásáról.
Az új technológiának számító digitális tartalomszolgáltatás a várakozások szerint jelentősen átalakítja a felhasználói élményt, és tartalomban gazdagabb kommunikációt tesz lehetővé. Napjainkban a vállalatoknak számos kihívással kell szembenézniük: a bevételek növelése mellett a márka arculatának és az ügyfelek hűségének kialakítása és fenntartása is feladatuk, és eközben a reklám és a marketing eszközeivel hatékonyan el kell érniük a célközönséget. A digitális tartalomszolgáltatási megoldásokat bevezető és digitális médiafelületeket alkalmazó cégek egyértelműen kimutatták, hogy a márka ismertsége és az értékesítés egyértelműen növekszik, ha célzott módon érdekes és releváns információt juttatnak el a közönséghez, mindenekelőtt eladáshelyi megjelenések formájában.

„Meggyőződésünk szerint a digitális tartalomszolgáltatás és a digitális médiafelületek, kijelzők kiválóan alkalmasak arra, hogy ezeket a felületeket meglévő streaming és élő (live) átvitelt biztosító videoplatformunkba integráljuk” – mondta Marthin De Beer, a Cisco új technológiákért felelős alelnöke. „A Cisco így élő videoadást, fizetős videoszolgáltatást és más multimédiás tartalmakat - például célzott kommunikációs, reklám- és oktatóanyagokat - tud IP-technológiával eljuttatni az asztali számítógépekre és digitális médiafelületekre.”

A szokásos szerződéskötési feltételek szerint létrejövő ügylet lezárására várhatóan a Cisco 2007-es üzleti évének második negyedévében kerül sor. Az ügylet lezárása után a Tivella csapata és termékportfoliója a De Beer vezetése alatt álló Cisco Emerging Markets Technology csoportjába olvad be.