A Rossmann az elmúlt hónap során megnyitotta saját
webshopját a Fotexnet Áruházban, és ezzel a nagy drogériai láncok közül elsőként lépett az e-kereskedelmi piacra.
A Rossmann mintegy 1200 állandó és több száz akciós terméke már karácsony előtt elérhetővé és online megrendelhetővé vált a Fotexnet Áruházban, amelyek között a hagyományos drogériai és szépségápolási termékeken túl olyan kategóriák is megtalálhatók, mint a játékok, a babafelszerelés, a bio- és reformélelmiszerek.
A Rossmann Fotexnet Áruházban megjelenített teljes termékkínálata hamarosan a vállalat saját weboldalán is megvásárolható lesz. Az önálló, honlapba integrált webáruház, amely jelenleg fejlesztés alatt van, szintén a Fotexnet Kft.-vel együttműködve kerül kialakításra.
A vállalat a Fotexnet Áruházban megrendelt termékeket futárszolgálattal szállítja házhoz, kényelmes vásárlási alternatívát kínálva mindazoknak, akik szeretnék elkerülni a tülekedést és sorbanállást a karácsony előtti időszakban. Ráadásul a webáruházban leadott rendeléseket akár már másnap kézbesítik a futárok, így az áruház azok számára is hasznos lehet, akik a vásárlást hajlamosak az utolsó pillanatra halasztani.
A vállalat fontos stratégiai lépésnek tekinti az online kereskedelem felé történő nyitást, amely a tervek szerint jelentősen megváltoztathatja a drogériai termékekhez kapcsolódó hazai vásárlási szokásokat.