Továbbfejlesztett e-számlázási és számlaanalitikai alkalmazás
forrás Prim Online, 2007. január 18. 12:38
Az Oracle bejelentette a Siebel önkiszolgáló megoldások két oszlopos tagjának, a Siebel Communications Billing Manager 5.1.1-es és a Siebel Communications Billing Analytics 5.1.1-es verziójának megjelenését. Az új termékekkel az ügyfelek jelentősen csökkenthetik költségeiket, mivel számlaadataik teljes körét online módon érhetik el, és a jelenleg létező legfejlettebb kimutatáskészítési lehetőségeket vehetik igénybe.
Az alkalmazásokkal csökkenthetők a nyomdára és a kifizetések feldolgozására fordított kiadások, megszűnik a postaköltség, az online számlafizetéssel és -bemutatással pedig jelentősen felgyorsul a kinnlevőségek behajtása. Az alkalmazások számla- és költséghely alapú kimutatások előállítását is támogatják, ami szintén a költségek lefaragását szolgálja. További funkciók az előirányzat, a költség és a felhasználási tételek elemzése.
A Siebel Communications Billing Analytics 5.1.1-es verziójának egyedülállóan fejlett számlázási és kimutatáskészítési funkcióival a felhasználók immár pontos kimutatásokat készíthetnek az egyes számlázási időszakok előzményadatairól és tendenciáiról, akár verziózott, hierarchikus formában. Az alkalmazással az ügyfelek „mi lenne, ha” elemzéseket végezhetnek gyors és valós idejű adatfrissítésekkel a különböző üzleti hierarchiák és kimutatások között, az így kapott adatokat pedig a hierarchikus és szerepkör alapú kimutatáskészítési funkciók segítségével a teljes szervezeten belül szabályozottan elérhetővé tehetik.
A Siebel eBilling Manager 5.1.1-es verziójának konvergens számlabemutatási funkciójával könnyen, egyetlen önkiszolgáló rendszerben egyesíthetők a különböző szolgáltatások, valamint rugalmasabban méretezhetők a vállalatok egymás közti és a fogyasztókkal fennálló számlázási kapcsolatai. Ezek és a többi fejlesztés nemcsak nagyobb teljesítményt, hanem fokozottabb biztonságot is eredményeznek.