BMW Magyarország: integrált CRM az Arcus Interactive-tól

forrás Prim Online, 2007. január 24. 12:18
Partnerkapcsolatainak építésére és fejlesztésére a BMW Magyarország CRM rendszert hozott létre, amelynek kidolgozásával és működtetésével az Arcus Interactive Group-ot bízta meg.
Személyre szabott, fogyasztóközpontú kapcsolatot azok a vállalatok építenek fogyasztóikkal, amelyek tudatosan törekszenek a maximálisan elégedett ügyfélkör kialakítására, a hosszú távon egyre profitábilisabb együttműködésre. Ennek a problémának a megoldására a CRM (customer relatonship management) rendszerek nyújtanak optimális alapot. A BMW Magyarország tenderén az Arcus Interactive Group kapta a feladatot, hogy a BMW Magyarország partnereként CRM rendszert építsen, illetve a rendszer folyamatos működtetésére, a vásárlói adatok folyamatos frissen tartására call centert üzemeltessen. Első saját integrált CRM-rendszerének kiépítésére kiírt tenderén a BMW olyan feladatok professzionális ellátására is partnert keresett, mint a prémium ügyfelek által használható kék szám működtetése, a call centerhez kapcsolódó logisztikai feladatok, illetve online kommunikációs tanácsadás.

Az IT és marketingkihívásokat egyaránt tartalmazó programban a BMW Magyarország új call centerének működtetésével párhuzamosan az új vevőknek szóló „welcome package”-ek, illetve rendszeres hírleveleinek kiküldését is az Arcus Interactive ügynökségre bízta. A masszív technikai infrastruktúrát igénylő program technológiai hátterét az Arcus csoport interaktív technológiai megoldásszállítója, az Arcus Tech alakította ki. A BMW Magyarország CRM-tenderén más ügynökségek is részt vettek, a pályázók listája nem publikus.