Skype for Business: pénzt és időt takarít meg

OTS - Cégvonal, 2007. január 26. 12:26
A vállalati ügyfelek részéről az üzletfelekkel és munkatársakkal  folytatott olcsó kommunikációs lehetőség iránt folyamatosan jelentkező igényre adott válaszként a Skype nagy lépést tett előre a Skype for Business szolgáltatás továbbfejlesztésében. A Skype for Business szolgáltatás hatalmas népszerűségre tett szert a vállalati ügyfelek körében, mivel pénzt és időt lehet megtakarítani az egyszerű és kényelmes lehetőséget nyújt a kapcsolattartásra.
A vállalati ügyfélkör mindig is jelentős részét adta a Skype használók családjának és jelenleg több mint 30 százalékát teszi ki a 171 milliós globális közösségnek. A Skype 250 vállalat körében végzett legutóbbi felmérése azt mutatja, hogy 95 százalékuk költségmegtakarítást ért el, 80 százalékuk szerint pedig a Skype használata javította alkalmazottaik hatékonyságát.

Egyikük például, a neves építészeket képviselő vezető nemzetközi építészeti iroda Lewis & Hickey, amely nemrégiben vezette be a Skype rendszerét londoni és prágai irodáiba, arról számolt be, hogy az első Skype hívás lebonyolítása óta 7,6 százalékkal sikerült visszafognia telefon költségeit és ezt a közeli jövőben 50 százalékra kívánja növelni.

Benoit Mareschal, a Lewis & Hickey üzletfejlesztési igazgatója szavaival: Nagy-Britannia-szerte és a világon mindenfelé vannak ügyfeleink és munkatársaink. Más kreatív tevékenységet folytató vállalatokhoz hasonlóan folyamatos kapcsolatot tartunk fenn és megosztjuk egymással ötleteinket. Ez akár nagyon sokba is kerülhet. Meg kellett találnunk annak a módját, hogyan tehetjük meg ezt alacsonyabb költséggel. Amióta bevezettük a Skype használatát nemeztközi vezetékes és mobilhívásaink költségei jelentős mértékben csökkentek.

A felmérés szerint a vállalatok 62 százaléka úgy ítéli, hogy a Skype használatával javult az ügyfeleivel folytatott kommunikáció és 75 százalékuk szerint pedig szorosabb együttműködés alakult ki munkatársai között a Skype egyszerű használhatóságának köszönhetően.

Benoit Mareschal ezzel teljes mértékben egyetért: A Skype bevezetése óta hatalmas mértékben javult az egymással folytatott kommunikáció minősége. Eddig elektronikus levelekre hagyatkoztunk, de - hála a Skype-nek - most már azonnali választ is kaphatunk feltett kérdéseinkre az iroda többi dolgozójának zavarása nélkül, különösen, ha a csevegő funkciót is igénybe vesszük. Lehet látni, mikor ki van a gépénél, fel lehet tenni neki a kérdést, majd lehet folytatni a munkát ott ahol abbahagytuk.
 
A most bemutatott új funkciók mellett a Skype egyszerűsítette a Skype telepítési eljárását is a vállalati felhasználók számára. A Skype most már egyszerűen telepíthető egyszerre több számítógépre is a Windows Installer (közismert nevén: MSI) alkalmazással, ami több lehetőséget ad az IT adminisztrátoroknak a vállalati hálózaton futó Skype kommunikáció menedzselésére.

Egy online kezelőfelület áll a vállalati felhasználók rendelkezésére a legolcsóbb SkypeOut vezetékes vagy mobilhívás kezdeményezésére alkalmas egyedi Skype számla lokalizálásához, amely egyúttal áttekintést is ad az így elért összköltségekről.

A Skype folytatja partneri együttműködéseit is. Ennek keretében számos munkahatékonyság javító funkciót és eszközt fejlesztett ki Extrák néven: ezek közé tartozik egyebek között a Convenos webes konferenciaszolgáltatás, valamint a felhasználók számára egymás számítógépes felületeibe betekintést nyújtó Unyte szolgáltatás is.