100 millió felett a Deutsche Telekom felhasználói tábora
Kiss Ádám Zoltán, 2007. február 1. 08:00
A Deutsche Telekom sikeres évet zárt, 100 millió fölé kúszott felhasználói tábora és a vállalat a leggyorsabban fejlődő cég az új DSL előfizetők számát tekintve.
A cég jelentésében kiemeli az otthoni sikereket is, a Németországban tavaly bevezetett T-Com és T-Mobile márkák megalapozták helyüket a piacon. A sikeres mobil és vezetékes szolgáltatások az újfajta kombinált csomagoknak is köszönhetik sikereiket, de a vállalat életében a DSL játszotta tavaly a főszerepet. A németországi értékesítések 29 százalékkal növekedtek, az átütő siker azonban a nemzetközi piac hozta meg a Deutsche Telekom internetrészlegeinek, az előfizetők száma 124 százalékkal nőtt. Figyelemre méltó, hogy a nem szélessávú adattovábbításban a Magyar Telekom külön kiemelésre került 5,6 százalékos piacvesztésével, ám ezt nyilvánvalóan kompenzálja a Deutsche Telekom többi magyarországi vállalatának forgalma. A számok egyébként sem értelmezhetők csupán a saját márkák tükrében, hiszen a Deutsche Telekom ahogy Magyarországon, úgy világszerte is a legnagyobb viszonteladók közé tartozik. Tény azonban, hogy a számlázási viszonyban álló DT ügyfelek száma eléri a 16,5 milliót.