Új értékesítési vezető a T-Online Magyarországnál
forrás Prim Online, 2007. február 6. 11:03
Hat év után közös megegyezéssel távozik a T-Online Magyarországtól Mester Sándor [origo] értékesítési igazgató. A T-Online Magyarország médiaértékesítésének vezetését február 5-től Somogyi Péter Pál végzi.
Mester Sándor a szélessávú tartalmak fejlesztésével megbízott tanácsadóként, üzletfejlesztésért felelős vezetőként kezdte munkáját a cég jogelődjénél, a Matávnetnél, majd már Axelerós színekben a cég tartalommarketing osztályvezetője lett és a termékmarketingért felelt. Ezt követően a nem hirdetési termékek értékesítéséért felelős menedzsereként dolgozott, majd munkaköre kibővült és a nem hirdetési valamint a hirdetési értékesítést vezette. Ezután a Média üzletág igazgatóhelyetteseként és értékesítési vezetőjeként, majd – immár négy éve – az [origo] értékesítési igazgatójaként tevékenykedett. Vezetésével az [origo] értékesítés a bevételeit csaknem megnégyszerezte. Szakmai elismertségét jelzi, hogy a Magyarországi Vezető Informatikusok Szövetsége tiszteletbeli taggá választotta őt. A jövőben egy tanácsadó cégnél kíván tevékenykedni.
A T-Online Magyarország médiaértékesítésének vezetését február 5-től Somogyi Péter Pál végzi, aki 1999. szeptembere óta dolgozik a vállalat értékesítési igazgatóságánál – legutóbb vezető médiaértékesítő, direkt értékesítési csoportvezető munkakörben. Az okleveles közgazdász végzettségű szakember az elmúlt években kiemelkedő szerepet vállalt az új stratégiai irányokhoz kapcsolódó fejlesztési és szponzorációs projektekben, így az Adnetwork Kft. integrálásának, működésének és struktúrája kiépítésének aktív részese volt.