Adatvédelmi tanúsítványt szerzett a Depo.hu online piactér

forrás Prim Online, 2007. február 6. 11:39
Az elektronikus vásárlás hazai elfogadottságát is növelheti az a Depo.hu által megszerzett minősítés, mely igazolja, hogy Magyarország egyik legnépszerűbb online piactere teljes mértékben megfelel a hazai adatvédelmi jogszabályoknak, és maximális odafigyeléssel kezeli ügyfelei személyes adatait.
A napi 10-15 ezer látogatóval rendelkező Depo.hu online piactér – egy szigorú auditot követően – megkapta a Privacy Policy Online Services (PPOS) adatvédelmi tanúsítványt. A minősítés igazolja, hogy a Depo.hu teljes mértékben megfelel a magyar adatvédelmi jogszabályoknak. „Vásárlóink és partnereink bizalmának elnyerése kiemelkedően fontos számunkra, ezért döntöttünk úgy, hogy az elektronikus kereskedelem meghatározó hazai szereplőjeként egy független szakértő által auditáltatjuk adatkezelési irányelveinket” – nyilatkozta Szabari László, a Hírek Média Depo.hu üzletágvezetője. A PPOS tanúsítványa igazolja, hogy a minősítés birtokosa maximális körültekintéssel kezeli felhasználói személyes adatait, valamint kizárólag olyan céllal hasznosítja azokat, melyhez az ügyfelei előzetesen hozzájárultak.

A tanúsítvány a Depo.hu esetében többek közt azt bizonyítja, hogy az elektronikus piactér mind az online vásárlás, mind a már 43 ezres előfizetői számmal rendelkező Depo.hu ajánló hírlevél kiküldése során bizalmasan, a jogszabályoknak megfelelően kezeli a rendelkezésére bocsátott adatokat. A PPOS formai előírása szerint az adatkezelési szabályokat a Depo.hu minden oldalán fel kell tüntetni, emellett külön előírás vonatkozik az ügyfelek adatainak megszerzésére, valamint azok megváltoztatásának módjára, és a hírlevélről való leiratkozás lehetőségére is.