Keresőmarketig-ügynökséget indított a Netpincér

OTS - Cégvonal, 2007. február 15. 10:48
Új szereplővel bővül februártól a keresőmarketing hazai piaca. Az  online marketingben eltöltött hét év tapasztalatára alapozva az online  ételrendelő szolgáltatást üzemeltető Netpincér.hu 2007 februárjában Klikkmánia néven elindította keresőmarketing-divízióját.
Sziebig Péter üzletágvezető szerint az új divízió sikerrel fogja tudni kamatoztatni mindazt a gyakorlati tudást, amelyet mind a  hazai, mind a régiós piacokon szerzett meg az eredetileg elektronikus kereskedelemmel foglalkozó NetPincér. Az e-kereskedők számára ma már köztudottan a keresőmarketing az egyik leghatékonyabb marketingeszköz. Az emberek többsége ma már internetes keresésekkel készíti elő nemcsak az internetes, hanem a hagyományos vásárlásait is. Ha ehhez hozzáadjuk, hogy a keresőkben feladott hirdetéseket földrajzilag és időben is célzottan lehet feladni, akkor máris előállt a hagyományos online bannereknél sokkalta hatékonyabb hirdetési eszköz.

- Célunk, hogy olyan új szektorokkal is megismertessük az internetes keresőkben rejlő üzleti lehetőségeket, ahol még nem terjedt el széles körben a keresők találati lapjainak tudatos befolyásolása. A piacépítő szerepkörrel összhangban áll, hogy a Klikkmánia oktatást is vállal, vagyis nem feltétlenül törekszik arra, hogy az ügynökséghez láncolja a megrendelőket. - Ha valaki maga szeretné keresőhirdetéseket kezelni, tőlünk 1 hónap alatt akár meg is tanulhatja ennek az új módszertannak az alapjait.

A Klikkmánia első ügyfelei között többségében olyan ismert elektronikus kereskedőket találunk, mint az Extreme Digital, ám a cég kisebb megrendelőkre is számít a jövőben. A Netpincér külföldi terjeszkedésekor ugyanolyan kis szereplőként kezdte az új piacokon, mint bármilyen kis látogatottságú magyar honlap. A Klikkmánia szolgáltatásai révén mára már mindenhol több ezer látogató keresi fel ezeket az új honlapokat is.

A fizetett keresőhirdetések mellett a Klikkmánia a keresőkre való optimalizációt is kínálja ügyfeleinek. Ez a terület jelenleg leginkább még csak a webfejlesztő cégek kínálatában szerepel, mint járulékos szolgáltatás. Olyan cég, amely kimondottan ilyen jellegű tanácsadással foglalkozna, jelenleg még kevés van Magyarországon. A Netpincéresek ugyanakkor méltán gondolhatják, hogy náluk jobban, kevesen tudják majd megmutatni, hogyan lehet a keresőkből pusztán érdeklődőként érkező látogatókat tényleges vásárlókká formálni.