Friss arculatához új interaktív csatornát hozott létre a
Művészetek Palotája, amelynek tervezésével és kivitelezésével ismét az Arcus Interactive Group tagját, a Mirai Interactive ügynökséget bízta meg. A nemzetközileg is elismert kulturális intézmény első, többszörösen díjnyertes weboldalát szintén a Mirai Interactive készítette, két éve. A Művészetek Palotájának programjait állítja a kommunikáció középpontjába az új, háromnyelvű website, amely az intézmény legfontosabb kommunikációs csatornájaként üzemel.
A Közép-Európában egyedülálló létesítmény, a Művészetek Palotája 2006-ban kezdte meg működését, jelentős nemzetközi figyelem kíséretében. 2005 végén választotta ki interaktív marketing-kommunikációs partnerét, így a
Mirai Interactive már az új kulturális intézmény bevezetésében is közreműködött.
2007 elejére megszületett a Művészetek Palotája új arculata. Az ehhez hangolt, új weboldal az épületről a programokra helyezte át a hangsúlyt. Nemcsak szerkezetében és design-jában, hanem funkcionalitásában is megújult a website, többek között az előző oldal látogatóinak visszajelzései alapján. Keresőjében számos szempont szerint lehet szűrni a programokra, a kiemelt ajánlatok pedig az aloldalakon is megjelennek.
Az előző weboldalról – amely két rangos szakmai elismerést, Év Holnapja és eFestival díjat is elnyert – több funkció, például a „virtuális túra” is átkerült az új site-ra, de az épület bemutatásánál a jegyvásárlási lehetőgre került több hangsúly. Az online jegyrendelést a jegytérkép funkció is támogatja, amelynek segítségével a látogató ellenőrizheti, milyen rálátás nyílik a kiválasztott helyről a színpadra. Új funkciók még a nyitóoldai naptár, a Müpa Magazin, az Orgona, vagy a Hírlevél, amelyre műfajonként lehet feliratkozni. A port.hu a Művészetek Palotája tartalommenedzsment partnereként járul hozzá a tartalmak folyamatos frissítéséhez.
A hangsúlyozottan felhasználóbarát portál motorját az Arcus Interactive Group interaktív technológiai megoldásszállítója, az Arcus Tech készítette.