Újabb céget vásárolt az econet.hu
forrás Prim Online, 2007. március 9. 17:05
Az econet.hu Nyrt. az Est Média Csoport megszerzése után újabb médiaakvizícióról számolt be. A stabilan nyereséges, holland tulajdonosi hátterű Boomerang Média megvásárlásával az indoor reklámpiac meghatározó szereplője csatlakozik a társaság médiaüzletágához. Így az econet.hu az Est Csoporthoz tartozó O-Zone-nal együtt a beltéri hirdetési piac megkerülhetetlen résztvevőjévé válik.
2007 március 9-én az Emerging Media Group Kft., amely a héten az econet.hu 70%-os ellenőrzése alá került EMG Médiacsoport Vagyonkezelő Kft. 100%-os leányvállalata, megvásárolta a Boomerang Reklám Kft. 100%-os üzletrészét. A vételár 806 000 euró, az ügylet zárására 15 napon belül kerül sor.
Az indoor specialista, beltéri reklámfelületek értékesítésével, termékmintázással, magazinterjesztéssel foglalkozó Boomerang Media 1997-ben alakult. Ingyenes képeslapjaival - Freecard - és beltéri plakátjaival hamar ismertté vált nemcsak a hirdetők, hanem a fogyasztók körében is. A Boomerang Reklám Kft. ma már a magyarországi beltéri reklámpiac jelentős, 20% feletti részesedéssel bíró szereplője, és fontos eleme lesz az econet.hu médiaportfoliójának. A Boomerang Reklám Kft. kizárólagos érdekeltségébe tartozó, az elsősorban az ingyenes programmagazinok terjesztésében élenjáró Exit Point Kft. pedig a jelenlegi ügyfelek továbbra is kifogástalan kiszolgálásán túl az indoor média tevékenység értékes kiegészítője lesz.
Külön kiemelést érdemel az is, hogy a héten akvirált Pesti Est vállalatcsoporthoz tartozó O-Zone Kft. és a Boomerang Reklám Kft. együtt a 2006-ban listaáron több mint 2,7 milliárd forintos teljes magyar beltéri reklámpiac csaknem 46%-át, ezen belül az életmód és szórakoztatás tematikájú nyomtatott reklám kategória közel teljes egészét fedi majd le. A két azonos tevékenységű cég önálló, az ügyfeleiket változatlanul magas színvonalon kiszolgáló piaci szereplőként működik tovább. Az önállóság megőrzése mellett is kiaknázható szinergiák várhatóan nem csak ezen cégek, hanem az egész econet.hu média üzletág piaci szereplését és gazdálkodását pozitív irányban befolyásolják majd.