A Compaq 1999 folyamán hirdette meg NonStop eBusiness stratégiáját, melynek célja a PC-szállítói képpel való végleges szakítás és a vállalatnak az internetvilág élvonalába történő emelése. Magyarországon minden tekintetben sikerült ezt az irányt megvalósítani, sőt több szempontból az anyavállalatot meg is előzni. A hazai Compaq bevételi struktúrájában mintegy 75 százalékot képviselnek a nagyvállalati (enterprise) termékek, megoldások és szolgáltatások. Ez a részarány jelentősen jobb, mint az anyavállalati átlag. A nagyvállalati piacon betöltött szerepet jól jellemzik a számok: a Compaq közel 30 százalékos részesedésével messze a legnagyobb rendszerintegrátor; vezeti a hazai Unix-piacot; a legnagyobb szervizszervezettel rendelkezik, mely 7x24x365 üzemmódban képes kiszolgálni ügyfeleit; Intel szerverei részesedése 32 százalék; egyedülálló helyzete a szuperszerverek és a Fault Tolerant rendszerek terén. Újabb 150 Alpha szerver kelt el, és az év közepén gazdára talált az 1000. 64 bites kiszolgáló is.
A Compaq kiemelt jelentőséget tulajdonít a szolgáltatásoknak. 1999-ben a Compaq mind a Professional Services (rendszerintegráció), mind a Customer Services (ügyfélszolgálat) terén jelentősen erősödött: számos kiváló szakember csatlakozott szakértői csapataihoz (Oracle Applications, SAP, Cisco, Microsoft, összességében több mint 50 fő), így nem meglepő az eredmények további javulása. A Professional Services üzletág immár 6, míg a Professional Services 10 országért felel a régióban.
A Compaq rendkívüli dinamikával növelte PC-piaci helyzetét is: az 1998. harmadik negyedévi 12 százalékról 1999 hasonló időszakára egyenletes növekedés után immár 20 százalékot meghaladó a részesedése, vagyis minden ötödik itthon eladott PC Compaq. E számok jelentősége akkor érthető meg igazán, ha a piac általános növekedéséhez viszonyítjuk azokat: a Desktop-piac például egy év alatt 13,9 százalékkal nőtt, miközben a Compaq 117,6 százalékkal növelte forgalmát. Kiemelkedően sikeresnek bizonyultak az év során meghirdetett kampányok: a DeskPro EP a legnépszerűbb vállalati PC, míg az év második felében piacra dobott Prosigniával egy új piaci szegmensben, a kis- és közepes vállalatok terén sikerült mind a no-name, mind más márkák rovására a részesedést növelni. Külön említést érdemel az internet-PC kampány, mely minden más, hasonló csomaggal jelentkező vállalatnál eredményesebbnek bizonyult. Meghirdetését követően rövid idő alatt 1000-es nagyságrendben került a fogyasztókhoz.
A hagyományos üzletek megvalósítása mellett 1999-ben jutott energia új, előremutató módszerek bevezetésére is: a Compaq májusi bejelentésétől az év végéig, minden előzetes várakozást felülmúlva, 120 millió forintos forgalmat realizált Compaq Depo nevű internetes számítástechnikai áruházával.